Nieuw Zeeland, eind dec t/m begin febr

Hoi mede-reislustigen :-),

Eind december (ben er net voor de feestdagen) vetrek ik voor 7 weken naar Nieuw Zeeland en ik ben op zoek naar reisgenoten! Ga jij, een deel, met met mee?!
Ik zoek mensen die evt een auto/ busje willen kopen samen en dan zo rondtrekken en evt hierin slapen. Ook ga ik misschien veel met couchsurfen doen, ik heb zelf nog helemaal niets geboekt, dat doe ik eigenlijk nooit.
Het kan natuurlijk ook leuk zijn om gewoon voor een avond ergens wat af te spreken, ik vermoed overigens dat je in N.Z. ook wel makkelijk medebackpackers ontmoet, net als op alle andere continenten.
Ik ben een 29 jarige (inmiddels noem ik mezelf dan maar eens) vrouw en ben op zoek naar mensen tussen de 25 en 35 jaar. Op zich is leeftijd niet zo belangrijk overigens, maar de levensinstelling des te meer. Ik ga zelf niet weg met als doel feesten feesten feesten. Vind het wel gezellig om zo nu en dan eens naar een bar o.i.d. te gaan, maar mijn hoofddoel is zoveel mogelijk zien en van het land proeven! Ik houd ook van actief en van natuur, o.a. hiken.
Ik lees wel van je als je interesse hebt!
Groetjes! Sanne