+/- 22 december 2007 - 22 januari 2008: Nieuw Zeeland, wie gaat er mee?!!

Hoi!

Ik ben een vrolijke, spontane meid van 28 jaar, woon/werk in Utrecht. Ik ben gek op reizen, cultuur/natuur, mensen ontmoeten, (spontaan) dingen ondernemen/ontdekken en vooral… ‘go with the flow!!’ Niets moet, alles mag… Ik zoek een reisgenoot (m/v) tussen de 25 en 40 jaar die in deze periode met mij mee wil naar Nieuw Zeeland!

Ik wil rond 22 december voor een maand richting Nieuw Zeeland vertrekken. Een paar dagen eerder of later vertrekken/aankomen, is geen probleem! Ik wil zowel het Noorder- als het Zuidereiland zien. Beginnen in Christchurch en viavia richting Auckland. Of andersom. Wil daar het avontuur tegemoet gaan, d.w.z. backpacken. Verblijf in (youth)hostels, pensions of bij mensen thuis. Reizen met bus/trein/vliegtuig(je) of een goedkope auto op de kop tikken.

Ik zoek dus één (of meerdere) reisgenootjes voor deze trip. Alleen is immers ook maar alleen en samen vind ik gezelliger! Mocht je in deze periode ook die kant op gaan of willen, dan hoor ik het graag! Ik sta open voor suggesties of andere ideetjes.

Groetjes, Joyce