Hallo!Ik ben op zoek naar mensen die zin hebben om met mij, dit jaar, op reis te gaan naar Nieuw Zeeland. Ik wil daar graag gaan rondreizen en wat werken (als het nodig is), voor ongeveer een jaar een zigeuner bestaan hebben. Lekker muziek maken en genieten van de vrijheid en de prachtige natuur.
Als je dit ook een leuk idee vindt of je wilt iets van me weten, stuur dan gerust een mailtje!
Greetings,
Lieke
Hoi Lieke,
Ik ben dat ook van plan maar dan in combinatie met australie. Ik ben van plan om half oktober te gaan. Te starten in nieuw zeeland omdat het dan daar zomer wordt en daarna naar australie omdat het dan daar winter gaat worden. Als je dat andersom doet, is het in aussie niet uit te houden zo warm. Wat zijn jouw plannen?
Groejtes Bettine
Hoi Bettine,
Ik heb nog geen vast plan bedacht, maar zodra ik het financieel rond heb wil ik zo snel mogelijk naar nieuw zeeland vertrekken. Aangezien ik momenteel een niet echt stabiel inkomen heb kan ik dus nog niet bepalen wanneer. Ik denk wel dat het voor het einde van het jaar gelukt is.
Naar australie wil ik ook nog wel, misschien voor een paar maanden, maar dat dan na nieuw zeeland. Ook Canada is iets waar ik over na denk, maar zoals ik al zei, ik heb nog niet echt een plan.
Wil jij ook gaan werken, of heb je de mogelijkheid om een jaar alleen maar te reizen?
Groetjes Lieke
Hallo Bettine en Pippi,
ik ben op op zoek naar een reisgenoot/reisgenotes. Ik doe dit jaar eindexamen vwo en wordt in oktober 19 jaar. Voordat ik aan mijn studie ga beginnen wil ik graag eerst ongeveer 4 maanden gaan reizen in nieuw-zeeland. Het liefst ook vanaf oktober, omdat zoals Bettine zegt het dan zomer is. Ik ben ook van plan om reizen met werken te combineren. Ik heb trouwens ook geen bezwaar tegen een verlenging van mijn reis door Australie te bezoeken!
Groetjes, Liselot
Hey hallo,
Hier weer een berichtje van mijn kant…Bettine… mijn plannen zijn ongewijzigd tot nu toe en het lijkt met leuk liselot als je je plannen verandert naar een klein… eeuh… jaartje Een kortere tijd is bijna zinloos vind ik. Ik ben afgelopen zomer daar geweest en het gaat zoooooo snel de tijd. Niet normaal. Je krijgt je tijd zo vol en zeker als je nog gaat werken. Er zijn zoveel leuke dingen die je wilt doen daar en het kost allemaal geld. Maar goed das een zorg voor later. Hebben jullie, of één van jullie, zin om te gaan? Misschien wel met zn 3en!
Ik hoor het wel he!
Je kunt ook mailen naar [EMAIL=“bettini1986@hotmail.com”]bettini1986@hotmail.com
Trouwens, ik ben reeds 21 maar das niet erg he
Ik woon in Deurne, vlakbij eindhoven,. dus das niet zo ver weg haha
Hallo,
Ik lees dat jullie naar Nieuw Zeeland gaan en zelf wil ik daar ook graag naar toe. Eerst ga ik begin november een aantal maandjes naar India en omstreken en daarna wil ik graag naar Nieuw Zeeland, denk zo rond maart/april (is het weer er dan wel goed weer?)
Misschien leuk dan stukken samen te reizen, zeker dat zigeunerleven lijkt me helemaal tof!
Groetjes van Gitta! :biggrin: