Graag zou ik (vrouw, 31 jaar) medio november/december of Januari/februari een reis maken door Nieuw Zeeland voor ongeveer 7/8 weken. Ik wil graag het noorder en zuider eiland zien, ik heb nog niet echt over een route nagedacht, dat kunnen we beter samen doen. Ik ga namelijk het liefst niet alleen… daarom zoek ik iemand doe met mij mee zou willen.
Ik wil graag op Nieuw Zeeland een auto huren, dus samen reizen maakt de reis ook iets goedkoper. Met z’n 4en zou ook leuk zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar ook met keuzes.
Iets meer over mezelf… ik heb al heel wat van de wereld mogen bewonderen en ook al meerdere keren gereisd met mensen die ik hier op wereldwijzer heb ontmoet, afwisselend met stukken alleen reizen… van een jaar door Azië tot een aantal maanden in Midden en Zuid Amerika, Zuid Afrika, Madagascar… kan wel zeggen dat ik graag reis. Wat ik het meest waardeer in een land is groene natuur, vriendelijke mensen en bijzondere dieren. Die natuur gaan we in Nieuw Zeeland zeker vinden…
Ik heb een hekel aan musea en ga graag de natuur in. Ik hoef niet alleen maar trekkingen te maken, maar de 5 daagse trekking naar Milfort Sound lijkt me wel super vet.
Super leuk als je met me mee gaat? Laat hier een berichtje achter of stuur een prive bericht en we kunnen wat ideeën over de reis uitwisselen.
Ik kan helaas niet mee met je ik kan je wel een tip geven waar jij je auto zou kunnen huren. Ik huur mijn auto’s al jaren bij findrentalcar.nl dit omdat zij 99% van de gevallen gewoon veel goedkoper zijn en je kan wereldwijd huren in elke land zonder irritante bijkomende kosten. Veel succes en plezier op je reis!
Ik ben zelf in deze periode ook te vinden in nieuw zeeland. Ik vertrek 1 december vanuit Nederland. En vlieg 12 januari weer terug.
Alleen ik zal meer te vinden zijn op het Zuidereiland dan het Noordereiland. Noordereiland pak ik een aantal highlights in ongeveer anderhalve week.
En dan ben ik van plan om door te gaan naar het Zuidereiland. Waar ik de Milford Track ga lopen. (welke ik binnenkort ga boeken, zit namelijk snel vol).
Mogelijk kunnen we misschien een aantal weken samen reizen. Of ideeën uitwisselen.
Even klein stukje over mezelf. Ik ben Tobias. 25 jaar. Zins een paar jaar het reisvirus te pakken. Vorige jaar een prachtige reis gemaakt naar IJsland.
Daar tevens ook een mooie 4 daagse wandelroute gelopen.
Weet jij misschien hoe het precies zit met dat boeken? Ik zie bv het volgende staan: *Please note this track requires you to pick up tickets in Te Anau prior to departing on the track. * Heb je al helder hoe jij dit precies gaat aanpakken?
Ja ik heb over de Milfort Sound gehoord en zou die trekking ook heel graag willen lopen, maar ik weet nog niet precies wanneer ik daar zal zijn. Dus over 2 weken al boeken is voor mij iets te snel.
Ik weet niet precies hoe dat boeken werkt, maar wat daar staat over de plek waar je de tickets op moet halen, lijkt mij niet onduidelijk. Voordat je gaat wandelen moet je gewoon even naar Te Anau en dat ligt daar in de buurt, dus kan me niet voorstellen dat dat een probleem zal zijn.
Als ik er ook in dezelfde periode ben, lijkt t me leuk om samen een stukje te reizen of ergens af te spreken. Wel ben ik meer op zoek naar een reisgenoot om de hele reis mee samen te doen.