australie en/of nieuw zeeland december/ januari

Hallo,

Ik ben Marinke 28 jaar. Ik wil heel graag begin volgend jaar naar Nieuw Zeeland en als het kan misschien ook nog wel naar Australië. Het liefst zou ik een paar maanden gaan maar helaas is dit niet mogelijk ivm werk. Ik kan maximaal 5 a 6 weken vakantie opnemen.
Zijn er meer meiden die dit wat lijkt? Het lijkt mij namelijk leuker om deze reis samen te maken dan alleen.
Ik hoor het graag!

Hi Marinke, als alles gaat zoals ik in gedachte heb, staat Nieuw Zeeland in dezelfde tijd bij mij op de planning!

Laat ik me even voorstellen: ik ben Laura, 28 jaar (tegen die tijd 29) en ik ben werkzaam in het onderwijs. Na de zomervakantie ben ik van plan om een aantal maanden te gaan reizen en Australië en Nieuw Zeeland staan hoog op de verlanglijst. Misschien is het leuk om elkaar daar te ontmoeten :slight_smile:

ik zou graag in januari ongeveer ook 6 weken willen gaan , ik ben wel geen vrouw maar moest je toch niemand vinden :slight_smile: geef maar seintje ofzo :slight_smile: heb reeds ervaring met australie en ben er verliefd op ^^

Hoi,

Ik wil volgend jaar ook naar Nieuw Zeeland. Ik kan maximaal 5 weken vrij krijgen van mijn werk. Ivm met carnaval (die collega’s van mij vieren), moet ik voor de carnaval terug zijn (7 febr), of pas erna gaan.
Ik ben trouwens 29 jaar, volgend jaar 30.
Ik ben mijn route al een beetje aan het uitstippelen, maar wat gezelschap onderweg zou toch wel leuk zijn!

Groetjes Evi

Ps: door Australie heb ik al gereisd, dus daar kan ik je nog wel wat tips over geven. In mijn 5 weken wil ik wel nog 2 dagen naar Sydney (geweldige stad!). Ik denk dat ik daar mijn vakantie start, wat precies met oud en nieuw zou zijn…

Hoi!

Pam hier, 34 jaar en al heel wat vd wereld gezien inmiddels maar vaak georganiseerd of met partner geweest. Ik kan goed alleen zijn maar zo’n hele reis alleen lijkt me niet gezellig!
Ik wil ook graag oud en nieuw in Sydney vieren en dan door naar NZ voor 5 a 6 weken Evi!

Gr Pam

Hoi Pam!

Sorry, beetje late reactie, maar ik dacht ik wacht even met reageren tot ik zekerheid qua vrij heb. Inmiddels is dat geregeld en de vliegtickets zijn geboekt! Oud op nieuw vieren in Sydney is het toch niet geworden omdat de hotels dan superduur zijn en bijna alles zat al vol…Ik vertrek nu 31 dec naar Sydney en vlieg vanuit Wellington terug op 9 februari.

Gr Evi

Hey Evi!
Wat fijn dat je vrij hebt gekregen en al tickets hebt.
Heb je fb? Zoek mij dan even op als je wilt: Pamela Duss.

Gr Pam