Dag allemaal,
Ik ben 21 jaar, bijna afgestudeerd en wil nog even heerlijk van mijn vrije leven genieten voordat ik aan het werk moet.
Mijn plannen heb ik nog niet concreet, wil naar nieuw zeeland en ik zit nog te twijfelen over australie maar lijkt me ook super. Wil rondreizen veel zien, hou van avontuur en ben sportief, en ben eventueel ook van plan om daar nog wat bij te werken. Daarnaast ben ik nog wel op zoek naar iemand die dit avontuur misschien met mij samen aan wil gaan, sta open voor andere suggesties… Ik zit zelf aan de periode te denken van januari 2011 en dan 3 a 4 maand.
Hoor graag van jullie:zon02:,
Hej Madelon…
Ik heb Mayke, 22 jaar (dan 23)
ik ben ook van plan om in januari 2011 naar de andere kant van de wereld te gaan reizen voor 5-6 maanden…
het liefst begin ik in Sydney om vanaf daar een paar maanden langs de oost-kust te reizen. tussendoor, of aan het einde van mijn reis wil ik ook nog een aantal weken naar Nieuw-Zeeland.
mijn planning staat ook nog niet vast. dus kan ook nog alle kanten op.
ik zal daar wel tussendoor moeten werken, maar hoop nu zo veel mogelijk bij elkaar te kunnen sparen.
heb jij al een ticket geboekt? ik nog niet, ben nog druk op zoek, en misschien met een starterspakket er bij, lijkt me toch wel makkelijk als je aankomt dat je nog een beetje hulp krijg met dingen regelen zoals bankrekening openen etc…
Ik hoor graag van je.
Mayke
Hee maaike,
Ik heb nog niets geboekt maar moet ik wel echt snel gaan doen, wil er ook bij gaan werken, en ben ook druk met sparen haha…
Maar ik heb dus ook nog vaste plannen, wilde eerst alleen na nz, maar zown reis maak ik niet zomaar nog een keer dus wil dan ook eigenlijk zoveel mogelijk zien daarom australie erbij, maar jij wil dus 5-6 maanden gaan, wel echt gaaf, maar kan ik financieel denk ik niet betalen, ik had het idee om 2 maand australie te doen en 2 maand nz. Maar zou het wel fijn vinden om met iemand op te reizen die een beetje dezelfde dingen leuk vind enz… gewoon om ook niet helemaal alleeen daar te zijn, ben nog nooit zo ver weg geweest.
Maar heb je verder al ideeen hoe en wat je wil gaan doen? en wil je ook backpacken? Nou hoor graag van je,
Liefs
heej madelon,
Ik wil ook gaan rond reizen, qua geld zou voor mij 3/4 maanden eigenlijk ook beter zijn, maar als ik dan toch daar ben vind ik dat iets te weinig dus ga ik tussen door hard werken, zat een beetje te denken aan weekje/ 2 weken werken, dan weer kijken hoelang ik kan rondreizen.
wil wel vooraf sowieso voor 3 maanden geld hebben om rond te kunnen komen daar. zodat ik niet alleen maar aan het werk ben daar. dat zou natuurlijk ook jammer zijn.
ik ga het liefst eerst na Australië omdat dat mij het meeste aanspreekt, en Sydney is zo’n grote stad, stel ik moet uiteindelijk wel alleen starten kom ik iig in een stad waar genoeg backpackers zijn die ook alleen zijn, waardoor je toch sneller reisgenoten ontmoet.
natuurlijk begin ik ook het liefst vanaf nederland met een reisgenoot, of eventueel meer. (altijd gezellig).
Hoe mij reis verder gaan lopen maakt me eigenlijk niet uit. sta overal voor open, stel iemand wil eerst na het zuiden of na het noorden dat zou mij niet zo veel uit maken, of eerder na nieuw-zeeland kan ook altijd. anders wordt het denk ik ook moeilijker om backpackers/reis genoten te vinden.
Heb je hyves? kunnen we eventueel daar ook verder kletsen.
praat wat makkelijker. of via de mail.
Mayke
Dag maaike, mijn mail is madelief_x_@hotmail.com spreek je dan wel, heb nu vakantie dus dat moet wel goed komen:) Liefs!