Reisgenoot Nieuw-Zeeland ergens begin 2008

Eej mensen
Ik ben 19 jaar en ik wil graag begin 2008 voor een jaar naar Nieuw-Zeeland. Ik heb veel over het land gehoord en het lijkt me de moeite waard om een keer te verkennen.
Groeten Stan!

Hey!

Wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Ik wil de tweede week van januari met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel rechten aan de universiteit van leiden en heb een periode vrij in januari na de tentames.

Greetz,
Wouter v. Kuijk

Heej Wouter,
Ik vind het goed als je mee gaat, er gaat een goeie vriend mee ergens na 16 januari voor 4 weken naar Australië en gaat daarna ook verder met een studie, en dan ga ik verder naar Nieuw-Zeeland. Maar ik zoek eigenlijk meer iemand die ook echt mee gaat voor langere periode, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: die vier weken willen we in australië een beetje rondtrekken, wat eigenlijk te weinig is voor een continent als australië maja…

Hee Stan,

Ik wil ook gaan reizen het komende jaar en heb nog geen plannen. Heb ook een onderwerp gestart op deze site (“Reizen tussen dec. 2007 - 2008, bestemming onbekend”)
Een jaar lijkt me wel erg lang voor nieuw zeeland, dan zou ik voor een periode van rond de drie maanden wel mee willen reizen (hangt er ook een beetje vanaf hoe duur het is natuurlijk :slight_smile: ).

hey stan,
Ik las dat je ook nog Australië aandoet voor een maandje. Ik ben zelf ook van plan om naar Australië te gaan. Ik ben 18 jaar (V) na Australië moet ik ook gaan studeren.
Het lijkt me wel leuk om met meerdere te gaan. Zoals je zelf zei “hoe meer zielen hoe meer vreugd”. Zelf was ik eigenlijk van plan om begin Februarie te gaan, maar ik heb in Januarie al geen baan meer. Dus zou ook dan kunnen vertrekken. Als het jullie leuk lijkt om samen te gaan, laat het dan maar weten. Ik heb er in ieder geval wel oor naar :wink:

Mzzl A-F