Ik ben van plan vanaf sept/okt '09 naar Australië te vertrekken. Liefst reis ik samen met iemand, zodat je toch samen op leuke ideetjes komt, kunt sparren en leuke dingen kunt ondernemen. Ook heb je dan de mogelijkheid een keer een camper te huren.
Over mij: een 41 jarige ongebonden levenslustige jonge meid, no kids.
Wie voelt zich aangesproken en heeft zin samen met mij plannetjes te smeden en de reis te boeken? Mijn plan is een open ticket te boeken en vooralsnog gaat het om 2 of 3 maanden. Kan langer of korter zijn, afhankelijk hoe ik het naar mn zin heb. Mocht het reizen me gigantisch bevallen, kan het zijn dat ik nog andere landen wil bezoeken zoals Nieuw Zeeland of wat er dan in me opkomt…
Ik heb momenteel een sabbatical, dus nu zie ik het als mijn kans de andere kant van de wereld te zien!!
Wie gaat er mee, laat van je horen, wacht niet te lang - gewoon DOEN !!
Tsja, als het nu Nieuw-Zeeland geweest was, vanaf pakweg midden november (of wat later) voor een maandje of twee, dan was er in ieder geval één liefhebber geweest…
Sept/okt is net te vroeg voor me.
Leuk dat je reageert… Nieuw Zeeland staat ook zeker op mijn lijstje… als ik toch in aussie ben wil ik NZ natuurlijk ook zien. Mijn plannen staan ook nog niet vast… maar wat wel vaststaat is dat ik dit jaar naar de andere kant van de wereld wil. Wil je ook naar Australie? Ze zeggen dat je beter australie eerst kunt bekijken en daarna pas NZ…
Wat zijn jouw plannen precies en hoelang krijg je vrij van je werk?
Mijn plannen zijn vooral heel onprecies: ik wil naar die andere kant van de wereld, maar het hoeft niet per sé
nu. Maar als er een mooie kans is om het nu te doen
(het probleem is zoals je zelf merkt het vinden van een reisgenoot), dan laat ik die natuurlijk niet lopen. NZ heeft voor mij de voorkeur, maar Australie kan echt ook wel.
Wat vrij betreft: als er ergens tussen midden november en midden december vertrokken kan worden is twee maanden geen probleem. Langer zal niet kunnen, dus combineren van AU en NZ zit er voor mij niet in. Dan ga ik later wel eens terug
Waarschijnlijk heb ik er half november al een maandje opzitten in australie… en kunnen we samen Nieuw Zeeland verkennen… is dat wat?? Je ziet wel… ik heb ook geen vastomlijnde plannen, maar het moet wel handig te combineren zijn. En verder is het best stoer te kunnen zeggen dat je tijdens oud en nieuw in Sydney voor of op die mooie brug staat…Als jouw reis dan eindigt, gaat mijn reis wellicht verder vanaf Sydney…
En… we kunnen natuurlijk altijd checken of we elkaars ideale reisgenoot zijn…dan weet je of dit jouw tijd wordt…
Ik ben in oktober in Australie, heb maar een maand (en een hoop plekjes die ik wil aandoen) en hop langs de kust omhoog. Misschien treffen we elkaar ergens? Zou leuk zijn.