Reisgenoten gezocht

Ik vertrek begin November (voor 3 maanden) naar Australie.
Ticket is al geboekt, vertrek via Singapore naar Melbourne.
Ik ben op zoek een reisgenoot of meerdere om vanuit Melbourne Australie te gaan ontdekken.
Ik heb nog totaal geen idee waar naar toe precies maar op mijn verlanglijst staat Nieuw zeeland en Fiji lijkt me helemaal geweldig.

Ik zoek een sociaal vrolijke reisgenoot(e) met wie het gezellig is, die van uitgaan houd maar tegelijk ook een beetje cultuur wil zien.

Heb je interesse laat het we weten… :dag:

heej,

Ik wil ook vanaf sept. 3 maanden rond gaan reizen in Australie! heb nog niks geboekt, maar ben me aan het orienteren dus of het starten vanuit Melbourne wordt weet ik nog niet maar de kans zit er in. Verder heb ik weinig zin om bakken met geld aan een organisatie uit te gaan geven, maar vind ik het ook wel spannend om alles alleen te regelen dus een reismaatje om mee te starten is altijd gezellig :slight_smile:

Ik ben een gezellige brabantse meid van 23 uit Eindhoven, vorig jaar afgestudeerd op HBO communicatie en heb na een jaar full time gewerkt te hebben erg veel zin in een mooie reis!!
Hoe dan ook, mail me maar even als je zin hebt om wat ideen uit te wisselen [EMAIL=“lammerssuzanne@gmail.com”]lammerssuzanne@gmail.com

Groetjes, Suzanne