australie september/oktober 2012

hallo

ik ben Puck ben 22 jaar en ik heb plannen om in september te vertrekken voor rondreis naar australie, ook heb ik plannen om tussenstop te maken op bali en fiji.

Lijkt me leuk om met reisgenoot te reizen en dan auto huren en dan australie door crossen.
Ik ben van plan 6 maand te reizen!

lijkt het je wat laat het met weten!

Hoi Puck,

Leuke plannen… Zelf plan ik om in december naar Australië te gaan, en te beginnen in Sydney om daar oud en nieuw te vieren.
Staan jou plannen van september al vast?

Greets,
Vera

mijn plannen staan nog niet vast om echt in september weg te gaan.

Hoi Puck,

Ik ben Jolien, 25 jaar en op 2 september begint mijn grote reis. Dan ga ik eerst voor 3 dagen naar Hongkong. Op 6 september kom ik dan aan in Sydney en heb het plan om met de Greyhound naar Cairns te reizen. Aangezien ik alleen ben, was voor mij de optie om een auto te kopen/huren te duur. Ik vlieg 28 oktober terug vanuit Cairns.
Heb je zin om tips & info uit te wisselen en misschien te meeten?

Groetjes,
Jolien

Hoii !

ik ben Tamara, 22 jaar. ( over maandje alweer 23:P ) Ik zou ook heel graag rond die tijd naar australie willen, weet alleen nog niet zo goed wat ik wil doen. rondreizen lijkt me super, maar misschien ook tijdje ergens werken, op een boerderij bijvoorbeeld ! Wil jij in combi met rondreizen ook werken ?

Groetjes Tamara

Hey tamara ,

Ik wil inderdaad ook werken dacht aan wooff programma , weet niet of je daar weleens van gehoord hebt?!

heb je al datum vast staan wanneer je echt weg wil? lijkt me leuk om emailadressen uit te wisselen als je dat wilt?

Voor de googelaars, wooff moet zijn wwoof (worldwide workers on organic farms of willing workers on organic farms) Prachtig systeem!

Hee Puck !

nee nog geen datum vast staan, ga de komende periode eerst als gastouder werken om zo nog wat geld bij elkaar te sparen, maar wil wel rond september/oktober die kant op ;). Ik heb al even gegoogeld naar zon wwoof programma, lijkt me ook best leuk idd ! Kende het nog niet. We kunnen wel mailadressen uitwisselen om zo wat contact te hebben ! leuk !

Groetjes Tamara

Hey reisgangers!

Planning voor mij is ook september weg en net zolang wegblijven totdat ik weer heimwee krijg;)
Zelf dacht ik aan travil active, weet niet of iemand dat kent?
Ben je verzekerd van een groepje op het begin en uitzendbureau.

Laat maar horen :wink:

Hey Tim !

leuk dat je ook naar Australie wilt ! Heb toevallig vandaag de site van travelactive ontdekt en sprak mij ook erg aan ! Wil alleen wel veel meer doen nog, wil ook graag naar nieuw-zeeland, maar daar kan je dat allemaal combineren dus ik vond het wel een toffe site :wink: Wil jij alleen rondreizen of ook reizen combineren met werken ?

Groetjes Tamara

Hey tamara,
Ik wil zeker gaan werken in Australië! Er worden op die site voorbeelden genoemd als Austrailien Open en Formule 1! Maar er zijn natuurlijk veel meer leuke banen! New Zeeland lijkt me zeker ook vet en staat op het lijstje! Vond vooral leuke aan traviel actief het begin met een groepje via Singapore naar Sydney! Oja ik ben trouwens 21 november 22 en heb weinig ervaring met reizen ben naar Thailand geweest en met de trein door oost europa! Jij?

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marleen (28 jaar).
Ik vertrek 25 septemeber voor 6 maanden naar Australie.
Is er bij jullie al meer bekend wanneer jullie vertrekken. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.

Groetjes Marleen.

hallo,

ik weet het nog niet, aangezien ik nog aan het kijken ben voor misschien toch opleiding volgen

Ey puck.
Ik ben stefan 21 jaar en ben van plan om ook in sep naar australie te gaan.de bedoeling is om voor 15 sep daar te zijn want dan is defqon in sydney weet niet of je dan ook in sydney bent?
Gr stefan.

Hoi allemaal

Mijn naam is Judith, 22jaar!
Mijn planning is ook om in September te vertrekken naar Australie
Ben druk bezig met het zoeken van een ticket…hebben jullie deze allemaal al zoja, nog tips?
Ik ga voor ongeveer 3maanden en wil heel de oostkust afreizen.
Voordat ik weer richting huis ga, wil ik nog naar Bali!

Lijkt me leuk om al jullie plannen te horen

Groetjes Judith

Hoi Judith,

Leuke plannen! Ik heb mijn ticket al geboekt. Ik vertrek op dinsdag 25 september voor minimaal 6 maanden naar Australie. Ik heb mijn ticket geboekt bij Australie backpackers. Daar heb ik de groepreis geboekt. Zodat de eerste 5 dagen geregeld zijn qua overnachting. Erg fijn en veilig gevoel geeft dat. Misschien ook iets voor jou? :smile:

Groetjes Marleen.

Mijn plan is om eind september weg te gaan nog niks geboekt omdat ik tot half september in buitenland werk maar wil tegen die tijd kijken.

maar ik boek gewoon ticket via worldticketcenter en dan een wereldreis dat de plekken aan doet waar ik heen wil en in mijn geval gaat het om ticket http://www.worldticketcenter.nl/wereldreizen/ultimate-backpacker-adventure en dan route 1

en eventueel nog reisje boeken naar cook island ofzo…

weet niet of het iemand leuk lijkt om samen te reizen tegen die tijd?

Hey allemaal!

Mijn reis begint officeel op 24 september met een overnachting in Singapore om daarna in Sydney aan te komen. Ook een groepsreis. Hoe heet jullie hostel in Sydney? Kan alleen vinden dat die van mij de beste is van Sydney:cheer:…

Tim

Hoi Tamara,

Staat je datum inmiddels al vast? Ik vertrek 3 oktober naar Sydney en ga dan 3 maanden reizen door Australie en daarna naar Nieuw Zeeland. Ik wil ook erg graag gaan Wwoofen in Australie.

Misschien leuk om contact te houden?

Groetjes Kim

Hoi Judith,
Zelf vertrek ik op 2 september. Dan ga ik eerst 3 dagen naar Hongkong. Op 6 september kom ik aan in Syndey. Ik heb dan tot 29 oktober de tijd om te reizen naar Cairns. Het plan is om dit met de Greyhound te doen en in hostels te overnachten.
Had je verder al plannen?

Groetjes,
Jolien