Mogelijke trip begin september 2010 naar Australie

Hallo,

Mijn naam is Mark, 19 jaar oud en woonachtig in Eindhoven. Ik ga in augustus naar Indonesië toe met familie en ben misschien van plan om in september door te gaan naar Australië om te gaan reizen/backpacken voor een aantal maanden. Geintereseerden die dezelfde ideeën hebben? Laat maar weten!

groeten

Hoi Mark,

Ik ben Alida, ben 18, tegen die tijd 19 jaar oud en woon in Doorn. Ik ben van plan rond oktober 2010 naar Australie te gaan, voor minimaal 6 maanden. Backpacking gecombineerd met wwoofen. Wat zijn jouw plannen ongeveer?

Groetjes!

Dag Alida,

Ik had de plannen om te gaan backpacken en zoveel mogelijk te zien van Australië. Sowieso lijkt het me onwijs mooi om 2011 in te gaan in Sydney waar het naar schijn ongelooflijk mooi en gezellig is. Verder wilde ik ook wat gaan werken zowel vrijwillig als voor geld. Wwoofen is geen slecht idee, echter was ik niet van plan te lang op dezelfde plek te blijven. Ik weet niet of dat mogelijk is met wwoofen?

Hoi Mark,

Oud en Nieuw in Sydney schijnt inderdaad erg gaaf te zijn, maar wel erg duur. Dan heb je ook wel wat, maar het kost ook wat! Ik denk dat ik zelf in ieder geval wel met O&N in Sydney ben! :slight_smile:
Wwoofen is heel verschillend per farm, maar als het goed is kan je dat zelf aangeven. Dan kijkt die desbetreffende farm of ander bedrijf of ze dat zien zitten. Als je bij www.backpackers.nl aangesloten bent en via hen gaat wwoofen mag je max. 2 weken bij 1 farm zijn.

Hoi Mark en Alidaa

Mijn naam is Irma, 22 jaar oud en kom uit Tilburg. Ik ben ook van plan om september-oktober 2010 naar Australie te vertrekken, voor hoelang, nog geen idee, in ieder geval voor een aantal maanden. ik wil gaan backpacken gecombineerd met vrijwilligerswerk en gewoon werken! maar ga toch vooral om het plezier en de ervaring!
Had nog nooit van het wwoofen gehoord, maar klinkt goed!

groetjes Irma

Hoi allemaal,
Ik ga ook richting Australie in 2010! Ik heb nog nooit gehoord van wwoofen, ik ga er maar eens wat informatie over opzoeken.
Met welke organisatie gaan jullie? Of gewoon een los ticket?

hoi
Ik weet nog niet of ik met een organisatie ga of een los ticket, ik moet daar eerst meer informatie over hebben, voors en tegens van beide. het enige wat bij mij tot nu toe vast sta is dat ik ga, maar voor de rest moet ik echt nog kijken. maar heb de komende tijd tijd genoeg om informatie op te zoeken.
Sofie: weet jij al of je met een organisatie ga of met los ticket?

groetjes!

Ik zit heel erg in twijfel. Opzich vind ik het een superfijn idee om met een groep te vertrekken en me de eerste paar dagen in Sydney geen zorgen te maken over een slaapplaats. Maar aan de andere kant denk ik, een los ticket scheelt zoveel geld, van dat geld kan ik misschien wel twee weken of een maand hostels betalen.
Dus weet het nog niet…

Hoi Mark (en de rest!)

Ik ben Lisa, 19 jaar oud (kom uit Hoorn) en ik ga ook in September naar Australie! Wel met een groepsvlucht… waarschijnlijk…! Maar ik zoek nog wel iemand om de eerste paar weken (of als het klikt langer) mee op te trekken aan de andere kant van de wereld! Ik ben van plan om 8 maanden te verblijven in Australie, door te vliegen voor 8 weken naar NZ en de Fiji eilanden. Want tsja, dat jaar erna moet ik toch maar eens gaan studeren…:stuck_out_tongue:
Heb jullie onderhand al een ticket geboekt/of al iets meer bedacht?

Hoor graag van jullie!

Groetjes, Lisa!

hallo,

ik ben ook van plan om in sept. naaur aussie te gaan.
ik ga met een vriendin maar wij vinden beide hoe meer zielen hoe meer vreugde.
dus lijkt me leuk om ook met andere in contact te komen.
wij nemen een losse ticket en het enigste wat vaststaat is oud en nieuw in sydney.
oja we gaan een half jaar.
ik ben dan 20 die vriendin 18 en we komen uit noordwijk.
groetjes laura