Ik vertrek 21 oktober naar Australie met Australian Backpackers. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd gaan? Ik ga ongeveer 4 maaden en ga ook naar nieuw zeeland. Ben nog op zoek naar een reis maatje. Dus als je ook rond die tijd gaat, laat het me weten!
Groetjes Sabrine
Ga je ook met Australian Backpackers? Ik land in Sydney en ga dan waarschijnlijk eerst de oost kust doen. En probeer met oud en nieuw in Sydney te zijn. Hoe lang ga je?
Ja, ik ga ook alleen. Ik heb mijn ticket ook bij Australian Backpackers gekocht, maar ik weet niet of ze met me meegaan
En nou ben ik eigenlijk geen backpacker, ik koop waarschijnlijk zo’n koffer op wieltjes.
Ik blijf 6 maanden in Australië, maar ik heb nog geen route uitgestippeld. Ik wil er ook nog gaan werken, dus ik laat het een beetje afhangen van waar ik werk kan vinden.
En jij, heb je een toeristenvisum of ook een Working Holiday Visum?
Oud en nieuw in Sydney lijkt me inderdaad geweldig, ik hoop dat ik erbij kan zijn. Maar hotels in Sydney zijn rond die tijd wel heel erg duur, en ik weet niet of ik het er voor over heb.
In ieder geval zit ik de eerste 3 maanden aan de oostkust. Surfen aan de Gold Coast, en mountainbiken in South Queensland, dat staat zeker op mijn lijstje. Cairns wil ik ook zien, maar het regenseizoen begint daar ongeveer eind oktober - begin november, dus dat doe ik of als eerst, of als laatst, om de ergste buien te ontlopen.
Heey!
Ja dan zul je wel met die vlucht gaan want ik ga om de zelfde tijd.
Ik heb een Working Holiday Visum, dan kan ik altijd nog gaan werken als ik wil. Heb jij die ook? Ik weet ook nog niet hoe ik mij route ga doen.
Heb je een email adres? Is misschien makkelijker. Mijn adres is: [EMAIL=“sabrinegerrits@gmail.com”]sabrinegerrits@gmail.com
Groetjes Sabrine
Ik vlieg 1 november naar sydney en reis dan een maandje langs de oostkust naar cairns.
Reis ook alleen en het is een deel van een wereldreis. Zit nu in nieuw Zeeland