Reisgenoot begin oktober 2011 Australie

Hallo allemaal!

Ik ben Brenda 29 jaar oud en wil begin oktober voor een jaar naar Australie! (met working visum)

“Groen als gras” in de reiswereld is op mij van toepassing, dus ben eigenlijk opzoek naar zoveel mogelijk tips en trics!
Ik wil niet de hele reis uitstippelen, zien wat er op mijn pad komt vind ik leuker!

Lijkt het je ook leuk!? Let me know

Hey :slight_smile:

Ik vertrek op 01 september 2011 naar Sydney! ik ben van plan om 5 maanden door Australie en 1 door Nieuw-Zeeland te reizen & werken. Ik hoef ook niet de hele reis uit te stippelen, maar ik weet wel dat ik het liefst zo snel mogelijk naar het noorden ga ivm het regenseizoen :stuck_out_tongue:

hoi hoi
ik vlieg 11 oktober naar sydney.
mijn plannen zijn ook om eerst naar het noorden te gaan en vanuit daaruit verder te kijken
Wil oud en nieuw wel graag in sydney vieren, schijnt heel mooi te zien
Greetz

Hi,

Ik ben Loubna (30jr) en ik ben van plan om in september naar Australie te gaan voor ongeveer 6 maanden. Momenteel ben ik aan het kijken welke route ik wil gaan nemen etc. Zelf ben ik van plan om te gaan werken en te reizen.
Mochten jullie tips /ideeen e.d. hebben, let me know.

gr,

L.

Hoi,
Ik ben Pauline en vertrek 10 Oktober richting sydney. ben van plan ongeveer 6 maanden in australie te verblijven met het work and holiday visum.
Groetjes

Ik ben Anita, 29 jaar en vlieg op 5 oktober naar Darwin om via de westkust naar Perth te reizen. Iemand van jullie dezelfde plannen?