Australië vanaf september-oktober

Hoi,

de bedoeling is dat ik vanaf september-oktober voor 3mnd richting australie ga! Zou het leuk vinden een maatje te vinden die dezelfde plannen heeft!

grtz,

Canson

Hoi canson!

Ik ben een jognen van 23 en kan ook in September we voor 2/ 2,5 maand maar heb nog veen concrete plannen, zou je misschien wat meer informatie willen geven? wie je bent wat je zoekt etc?

Groet Leon :slight_smile:

Hoi hoi

Weet niet of je/ jullie inmiddels al een reisgenoot gevonden hebt en of de plannen al verder uitgewerkt zijn?

Mijn naam is Karlyn (v) en ben 24, ik wil na de zomer en voor het eind van dit jaar voor langere periode, zeker half jaar tot een jaar gaan reizen.

Australie & Nieuw-Zeeland, maar ook Azie en Midden en Zuid Amerika spreken me erg aan! Ik hoor graag iets, wellicht kunnen we samen nog iets plannen!

Groetjes Karlyn

Ik ben 39 jaar (vrouw) en ik ben van plan om volgend jaar rond oktober een maand naar Australie :zon02: te gaan met bijv. Baobab of Djozer. Iemand zin om mee te gaan? Ik woon in Noord-Brabant, vlak bij Zuid-Holland.

Hoi,
Ik ben van plan om in oktober te vertrekken naar Australie, en ook wil ik graag Nieuw Zeeland bezoeken.
Wat zijn jouw plannen en ga je ook met TA?
Ik heb eerder al een post gedaan in dit forum.
Groetjes Sandra

[EMAIL=“sandurah@hotmail.com”]sandurah@hotmail.com

Ik ben ook van plan september te vertrekken naar Australie, NZ en zoek ook nog een reisgenoot. Nu bijna 18 jaar en woon in de buurt van Leeuwarden.