3 maanden australie/nz rond september

Hallo, ik wil graag rond september gaan backpacken voor 3 maanden in Australie en Nieuw-Zeeland en zoek een vrouwelijke reisgenoot rond mijn leeftijd, ik ben 25! Ik kan niet langer weg omdat ik niet langer vrij kan krijgen op mijn werk. Als jij hetzelfde wilt als mij kom ik graag in contact met jou om ideeën uit te wisselen! Marjolein

Hallo
ik ben 24 jaar en wil ook graag rond september weg.
ik ben benieuwd wat jouw plannen zijn

Hoi, ik wil beginnen in Sydney en dan de oostkust af te reizen, ook wil ik naar Alice Springs, in Nieuw Zeeland ben ik me nog aan het oriënteren wat ik daar wil doen! Wat zijn jou plannen? Ik wil rond 13 september weg

Hee…ik heb dezelfde plannen alleen zal ik terug vliegen vanuit Bali…mijn vlucht is al geboekt en ik vertrek 16 september. Ik kan ook maar voor 3 maanden weg ivm mijn werk. Ik ben vanaf 30 april 25 jaar :wink:

Hoi, ik heb mijn ticket nog niet geboekt! Maar heb jij al plannen wat je gaat doen in Australie en Nieuw Zeeland?Bali lijkt me ook erg mooi! Heb jij misschien Facebook is het handiger om ideeën uit te wisselen! Je kan me vinden met een blauw vest op de foto en mijn naam is Marjolein Smink

Ik zal zo eens kijken op facebook. .ik heb verder nog geen concrete plannen

Via Wereldwijzer app