Mijn naam is Joe, 29 jaar.
Begin Oktober (10 okt) vlieg ik met Britisch Airways naar Sydney om daar vervolgens 3 maanden rond te reizen. Ik heb nog geen concrete plannen. Alleen de aankomst op Sydney staat vast.
Doel van de reis is lol hebben en veel mooie dingen zien.
Ik ben vanaf 23 oktober in Australiƫ t/m 3 dec, daarna naar NZ door voor 3,5 week en dan vanaf 29 dec weer in Australiƫ (vier oud en nieuw in Sydney) en dan 12 jan 2012 weer terug.
Ik heb nog niet echt concrete plannen. Alleen dat ik -waarschijnlijk- vanaf Sydney naar Cairns ga. Het geijkte routetje, En dan vanaf Cairns naar Darwin en naar beneden richting Alice Spring, Adelaide, Melbourne. Maar goed⦠er staat nog niks vast. Overgens was ik niet van plan een auto te huren maar gewoon met de Greyhound te reizen.
Begin in Melbourne en dan richting Sydney naar Cairns. Dus ook de geijkte route ;-). Wil gewoon met openbaar vervoer/Greyhound. Ik zie wel hoe ik het ga doen als ik aankom. Ben namelijk eerst nog 2 maanden in Mongolie, Vietnam en Cambodja alvorens ik naar Australie kom.
Zou leuk zijn als we toevallig in elkaars buurt zitten!
Hee, ik vlieg ook 10 oktober naar Sydney.
ga jij met een organisatie?
ik heb zelf geen concrete plannen wil eigenlijk graan richting cairns. en werken onderweg. en in sydney in het begin.
groetjes
Ik vertrek normaal ook rond 11 oktober naar Sydney, om te werken en reizen in Australie, heb een working holiday visum. Maar is altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten, kunnen daar altijd eens afspreken.
Ik sta op het punt mijn ticket naar Sydney te boeken voor ongeveer 6 maanden. 10 of 11 oktober vertrek ik dan. Ik ga waarschijnlijk 2 a 3 maanden in Australie rondreizen. Daarnaast wil ik heel graag naar Nieuw Zeeland. Ik moet nog allemaal uitzoeken hoe ik dit precies wil doen. Ik vind het lastig wat ik nu moet / wil vastleggen en wat ik gewoon lekker open laat. Nog tips?
Ik vlieg 5 oktober naar Darwin waar mijn reis langs de westkust ga starten. Met oud en nieuw zit ik in NZ, zodat ik met de autralian open weer in Melbourne ben. 26 februari vlieg ik van brisbane weer naar Brussel. Veel plezier met jullie voorbereidingen!