ooi ooi,
laat ik eerst wat over me zelf vertellen, Ben dus robin, 21 jaar en woon in oostburg. van beroep ben ik kok en kelner in een restaurant in knokke. Ik heb daarvoor een opleiding gevolgd in het belgse stadje brugge. ik heb als hobby, fitness, fotografie, koken en auto’s. Muziek, luister ik vannalles zolang het maar geen speedcore is of death methal.
de reden dat ik naar daar toe wil is omdat er daar 2 vrienden van mij al aan het backpacken zijn, de 1 zit dr al een anderhalf jaar en bevind zich momenteel in broom met zn duitse vriend. de andere is dr nog maar 1 maand en die zit in de omg. van perth.
daarnaast, ben ik gwn verliefd op het land, en de grote bezienswaardigheden. en wil ik zoiezo even langs een tante van me die daar woont.
om te beginnen ga ik naar sydney. in de eerste week regel ik alles, zoals bankzaken, sofinummer, verzekeringen, telefoonkaarten, en wil ik sydney gaan bekijken. Daarna was ik vanplan om richting Crains te reizen, dit is aan de noordkant van de west coast met als afsluiter port douglas, op dit stuk zitten veel mooie stranden, prachtige eilanden groepen. snorkelen, duiken, vissen, zwemmen met dolfijnen, ski diven. Zelf was ik van plan om in crains een maand te blijven, en daar te gaan werken, dit omdat daar de hostels het goedkoopst zijn en omdat dr daar overvloed aan werk is, stranden, en het uitgaans leven is dr ook niet mis. onderweg zoiezo langs surfers paradise (salou van australie)
Na de maand (en) te hebben gewerkt in crains wou ik een road trip doen dwars door de outbanks en genieten van de prachtige omgeving zoals:
zons ondergang en opkomst
de raarste natuurverschijnselen
ayers rocks
the olga’s
en kleine stadjes zoals:
alice springs
adelaide
darwin
enz enz,
verder weet ik het nog niet zoiezo naar broom trekken en naar perth.
wat had je zelf in gedachte?
xx Robin.