Australie 2011, weg rond aug/sept/okt 2011?

Ik ben van plan om aug/sep of okt 2011 iig richting Australie te gaan en zou het fijn vinden om de eerste dagen/weken evt als het klikt maanden samen te gaan met iemand. Heb geen idee hoelang ik blijf! Dat ligt aan hoe ik me vermaak etc… Mijn plan is om in Sydney te starten en vanuit daar staat alles open.

Ga je ook in een van die maanden heen en vind je het ook prettig om samen met iemand aan de reis te beginnen?

Laat dan een berichtje achter!

Hey !
ik ben van plan om ergens in september te vertrekken, en is idd wel leuk om iemand te hebben om mee te starten :slight_smile:
maar vertel eens iets over jezelf ? ligt miss aan mij maar kan niks over jou terug vinden :stuck_out_tongue:
ikzelf ben een meisje van 21 jaar en woon in Belgie

groetjes manielle

Hey

Ik ben van plan om in oktober november te vertrekken voor 5 weken.
Ik weet verder dat ik vanuit sydney iig richting Cairns wil gaan via de Goldcoast
en dat ik daar ergens een surfcursus wil doen.

verder staat er nog niks vast.

oh ik ben trouwens Susanne in kom uit Vlaardingen en ik ben 30 jaar.
Ik kon ook nergens wat over je vinden lol
:dag:

ooi,

ik ben robin, kom uit oostburg, 21 j. en mijn plannen zijn om rond september te vertrekken voor 1 jaar naar australie… mocht je meer willen weten over mijn plannen please, leave a message.

m.v.g robin

hoi Robin
weet ni of ik het al gezegt hed maar ik ben dus manielle ook 21.
ben geboren in ijmuiden maar woon in belgie.
het enige dat ik al weet is dat ik ook idd in september wil vertrekken en zeker een jaar ga blijven… ben benieuwd naar je plannen !!

groetjes

heb je toevallig msn? dat praat wat makkelijker?
i.v.m. links enseuw…

m.v.g robin

lijk me geweldig:D

ooi ooi,

laat ik eerst wat over me zelf vertellen, Ben dus robin, 21 jaar en woon in oostburg. van beroep ben ik kok en kelner in een restaurant in knokke. Ik heb daarvoor een opleiding gevolgd in het belgse stadje brugge. ik heb als hobby, fitness, fotografie, koken en auto’s. Muziek, luister ik vannalles zolang het maar geen speedcore is of death methal.

de reden dat ik naar daar toe wil is omdat er daar 2 vrienden van mij al aan het backpacken zijn, de 1 zit dr al een anderhalf jaar en bevind zich momenteel in broom met zn duitse vriend. de andere is dr nog maar 1 maand en die zit in de omg. van perth.

daarnaast, ben ik gwn verliefd op het land, en de grote bezienswaardigheden. en wil ik zoiezo even langs een tante van me die daar woont.

om te beginnen ga ik naar sydney. in de eerste week regel ik alles, zoals bankzaken, sofinummer, verzekeringen, telefoonkaarten, en wil ik sydney gaan bekijken. Daarna was ik vanplan om richting Crains te reizen, dit is aan de noordkant van de west coast met als afsluiter port douglas, op dit stuk zitten veel mooie stranden, prachtige eilanden groepen. snorkelen, duiken, vissen, zwemmen met dolfijnen, ski diven. Zelf was ik van plan om in crains een maand te blijven, en daar te gaan werken, dit omdat daar de hostels het goedkoopst zijn en omdat dr daar overvloed aan werk is, stranden, en het uitgaans leven is dr ook niet mis. onderweg zoiezo langs surfers paradise (salou van australie)

Na de maand (en) te hebben gewerkt in crains wou ik een road trip doen dwars door de outbanks en genieten van de prachtige omgeving zoals:
zons ondergang en opkomst
de raarste natuurverschijnselen
ayers rocks
the olga’s

en kleine stadjes zoals:
alice springs
adelaide
darwin

enz enz,

verder weet ik het nog niet zoiezo naar broom trekken en naar perth.

wat had je zelf in gedachte?

xx Robin.

Hoi Robin.

Wouw dat klinkt allemaal wel super, ik zelf heb nog eigenlijk geen idee wat ik allemaal zou willen doen, natuurlijk rondtrekken en australie ontdekken !

ik zal je mijn E-mail adres geven, ( niet lachen )
hopeloze_manielle@hotmail.com

zo kunnen we idd een beetje makkelijker praten, want zo als je miss al gemerkt had kijk ik niet erg regelmatig in mijn inbox.

x Manielle

done:D maar je ben niet online:$

oke sorry, ik ga proberen wat meer online te komen !

Klinkt goed…ik heb dezelfde ideen om rond september/augustus/oktober richting australie te gaan, voor 4 …8 maanden?
Ik hoor wel van jullie als je nog ideeen hebt

ben eigenlijk van plan om via australian backpackers te gaan… op die manier hoef je in het begin zelf niet zo veel moeite te doen :smiley:

ik hoor jullie wel !

Ik ben ook van plan met australian backpackers te gaan en dan met de backpackers jumbo die september/oktober gaat.

Eey,

Mijn naam is Jan 23 jaar uit belgie (vlaanderen). Ben zelf ook van plan om in september te vertrekken naar Australie en zo door te reizen naar Nieuw-Zeeland . En enkele medereizigers zou zeer fijn zijn .

Moesten er nog deze plannen hebben wat ik eigelijk wel denk mag me altijd toevoegen [EMAIL=“devanerp@hotmail.com”]devanerp@hotmail.com om zo verder te zien en plannen…

grtz
Jan

eej,

weer maandje verder, en weer een maandje dichterbij:D ik heb dr zo zin in.:vak02:
jammer manielle, dat je niet zo vaak op msn bent, zou leuk zijn om us iets te gaan drinken en us beetje bij praten:D
ook de andere zijn welkom:D

m.v.g robin

see you @ down under

Hoi,

Ook ik wil in sept/okt met de Jumbo groep mee van AustralianBackpackers
de bedoeling is om ongeveer 9 a 10 maanden te gaan afhankelijk van hoelang ik vrij kan krijgen op me werk.
Ik heb voor de rest nog geen reis plan, maar wil graag met oud en nieuw in Sydney zijn.

moet helaas nog wel ff 9/10 maanden geduld hebben

Gr Jurn

Nog meer jumbo geinteresseerde… Haha ik zit daar zelf ook op te azen.
Wel heb ik het idee om zo’n 2 a 3 maanden te gaan. Misschien langer maar dat weet ik niet. Iedereen die langer gaat gaat ook werken neem ik aan en ik zit te twijfelen of ik echt voor het rondreizen en zoveel mogelijk wil zien. Of dat ik langer ga en werken :S… Dilemma …

Zijn er nog meer geinteresseerde voor een surfcursus? (Las Susanne dat jij dat ook in de planning had, zijn er nog meer die zich spontaan aanmelden)

Groeten, Roos

Wauw… Wat een plannen, nog niet zo heel lang geleden heb ik ook besloten rond die periode te vertrekken naar australie (Nieuw zeeland, Tanzania misschien…)!!
15 September heb ik mijn diplomauitreiking (voor psychiatrisch verpleegkundige) en wil het liefst voor 1 okt weg zijn :slight_smile:
De Jumbo reis van Australian Backpackers spreekt mij erg aan, wil me graag bij jullie aansluiten en horen wat jullie plannen zijn. Lijkt me leuk om de eerste periode samen te reizen en misschien wel voor langer als het klikt.
Zelf heb ik nog geen route in gedachten, bij alles wat ik zie en lees denk ik: ‘ja dat wil ik!’ haha, ik ben er nog erg druk mee!
Ga dan ook voor een flexibel ticket, maar de planning is dat ik sowieso voor een half jaar ga.

Hebben jullie al een ‘Meet-dag’ in gedachten, :wink:

Groetjes :zon02:

Linda (24)

haha super ! met z’n allen in de jumbo haha
dat zal zeker gezellig worden, aangezien iedereen rond de zelfde datum wilt vertrekken :slight_smile:
miss kunnen we ff e-mail adressen uitwissellen, de mijne is hopeloze_manielle@hotmail.com
das al wat makkelijker praten he :slight_smile: nou ik hoor jullie wel !

dikke zoen Manielle

linda_huiskamp@hotmail.com :zon02:

Groetjes!