Ik zit nu ook steeds meer te denken om langer te gaan:D haha duss dat wordt nog wat hoe ik dat ga regelen.
Maar een meetdag is opzich wel een leuk idee? Ga ik eerst maar mijn voorkennis van australie bijschaven.
Jullie al wat meer inzicht in de Jumboreis? Ik had gemaild en er zou deze week ( afgelopen week) meer informatie opkomen maar ik zie nog niets:S
Mij hadden ze hetzelfde, maar dan telefonisch toegezegt… Ik denk dat we iets meer geduld zullen moeten hebben.
Wat ze mij vlak daarna gemail hebben, is dat een flexibel jaarticket, met een retourtje nieuw Zeeland en 4 stopovers in Azie, 1650.- zal kosten. Dan vlieg je met een groep (ong 100 man) plus daarop afgesteld aantal reisleidsters naar Sydney. Dar eenmaal aangekomen word je de eerste week onder hun hoede meegenomen, om o.a. wat praktische zaken te regelen…
Hmm, en toch twijfel ik over de Jumbo… Hij is wel erg duur! Neig toch meer naar de groepsreis met China Airlines, inclusief starterspakket, vanaf €1170.
Wat zijn jullie ideeen erover, als je deze reizen zo met elkaar vergelijkt?
Haha, nog een hele klus, alles regelen voor zo’n reis (Maar wel super leuk:-)
Ik ben Nadine en wil óók in september down under! De jumbo reis spreekt me erg aan, maar hij is inderdaad erg prijzig! Als je 9 dagen eerder gaat scheelt het je 500euro!
Mijn plannen zijn om zo’n 3 a 4 maanden te gaan. Wil zowiezo de oostkust zien, duiken in de great barrier reef en op surfcamp! Maar het zou nog leuker zijn met een reismaatje erbij!
Gezellig Nadine!! Ik heb mailcontact gehad met australian backpackers en ze reden me toch de 20e aan… Ik laat het nog heel even bezinken en dan denk dat ik deze reis van de week ga boeken!
Ik ben nieuw in deze discussie ;), maar heb ongeveer dezelfde plannen. Ik wil in september of oktober met de groepsreis van Australian backpackers gaan (china airlines, niet de jumbo).
Lijkt me leuk om al in contact te komen met medereizigers!
Lijkt me super om een surfcursus te volgen in Australie en daarnaast nog wat te werken en culturele dingen te bezichtigen. Ben nog nooit langer dan 2 weken ergens heen geweest, dus het lijkt me erg leuk. Ik heb van een kennis begrepen dat je er ook prima vegetarisch kan eten, dus dat is handig voor mij :hihi:
Nog wat info over mij: ben 29 jaar jong, vrouw en ondernemend.
Hi Ilana,
mijn naam is vanessa, ook vrouw, 31 en architect. Ik wil in September voor een maand naar australie (Oostkust) en zoek nog een reisgenootje.
En toen ik las 29 en designer, dacht ik dat kan misschien wel matchen??
Ik woon in Graz Oostenrijk, maar ben regelmatig in nl.
Wat leuk, architectuur heb ik ook nog willen studeren!
Je bent voor je werk in Oostenrijk?
Ik twijfel er nog wel over om misschien in augustus te gaan, hangt af van mijn rooster (ik studeer weer). Hoe flexibel ben jij in je tijd?
Uiteraard eerst even zien of het matcht
Zag dat het onderwerp al een poosje bezig was maar ik was ook al poosje bezig met plannen voor Australie. De tijd was/is nog niet helemaal zeker maar wil ook rond de maanden Juli/Aug/Sept gaan. Eigenlijk maakt me niet heel erg uit welke maand Werk opzeggen heeft opzeg termijn van 1 maand hehe
Maar net als de meeste hier lijkt het me leuk om iig het begin met iemand/anderen te doen. Echt plannen heb ik nog niet naast oostkust aandoen.
Wil wel zo’n 6-12 maanden blijven, beetje werken en reizen.
Ben een jongen van 27, afgelopen jaar afgestudeerd plant biotech en wil nu gewoon gave dingen doen
Je kunt me vinden op facebook (maarten van den berg, veenendaal). Hoor het graag
Hoe meer ik er mee bezig mee hoe sneller ik weg wil xD
Nou ook maar even een reactie dan…
Ik ga begin oktober richting Sydney om daar vervolgens 4 maanden rond te reizen. In principe is de route… Sydney // Cairns // Darwin // Alice Springs // Adelaide // Sydney. Maar goed is dus ‘in principe’ Er staat nog niets vast. Alleen de aankomst.
Doel van de reis is lol hebben en veel mooie dingen zien. Werken ben ik niet van plan. Lijkt mij ook leuk om dit met iemand samen te doen.
Wat over mijzelf…
Joe, 28 jaar, en heeft 4 maanden verlof gekregen van de baas.
Ik ben Nienke, 21 jaar en ik ben student in amsterdam. Ik heb me net ingeschreven voor de jumbo reis 29 september! Wel spannend allemaal! Er komt toch een dag dat iedereen al samen komt om elkaar te zien, weten jullie wanneer dat is?
Danique, 27jr, Ik heb ook 4 mnd verlof van de baas gekregen. Ik ga de laatste week van oktober t/m begin december naar Australië. Daarvoor ben ik in Azië en wil in december nog naar NZ. Lijkt me ook leuk om af en toe met iemand te reizen, leuke excursie te doen of gezellig een Ozzie style biertje te drinken. Mijn idee is: de eerste twee weken op een ranch werken en daarna de oostkust langs. Maar eigenlijk heb ik nog geen vaste plannen. En ik weet ik uit eerdere reiservaringen dat ideeën altijd aangepast kunnen worden;-).