Australie 2011, weg rond aug/sept/okt 2011?

Hai Anita,

Ik ga ook begin december richting NZ. Wat zijn jouw plannen? ik heb ze nog niet echt. Wil denk ik beginnen op Noordereiland en dan door reizen naar zuidereiland. Wil in ieder geval natuur zien en actieve dingen doen. Hangt ook van het weer af. En jij?

Hoi!
Precies dezelfde ideeën! Beginnen op het noorder eiland, dan naar zuider. Wandelingen, natuur, gezelligheid staan voorop! De extreme sporten zijn niet zo voor mij weggelegd, maar dat mag de pret niet drukken! Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe meer heb verdiept in australie dan NZ. Mijn voorkeur heeft om met iemand samen te reizen met een auto (hostels of tent) of camper, alternatief is met stray. Ben overigens niet van plan om tijdens mijn reis te gaan werken. Wat een luxe. Mooi vooruitzicht hebben we toch!
Gr. Anita

Ja ik wil het liefst ook met een auto oid gaan reizen maar in je eentje is dat lastig :s. Wellicht dat als het klikt we zoiets kunnen doen? Ik wil wel graag in hostels slapen omdat je dan veel mensen ontmoet :slight_smile: @Anita wat is je leeftijd?
Australie moet ik me ook nog in gaan verdiepen…maar eerst in Mongolië, Vietnam & Cambodja :).

Ik ben 28 jaar, over een paar weken wordt ik 29. Ik zal je een privé berichtje met mijn mailadres sturen.

Gr. Anita

Ik ga hoogst waarschijnlijkop 2 september, china air! Zijn die mensen er ook nog of is het alleen maar Jumbo hier?;p

Hey Danique,
gaaf! jij ook 4 maanden verlof dus! Je bent een kleine 2 maandjes in Aus dus!? Je doet wel een hoop landjes aan in 4 maanden! is dat niet een beetje teveel? Ik heb er zelf bewust voor gekozen om alleen Aus te doen omdat het al zo’n enorm groot land is… ik wil zoveel mogelijk kunnen zien en beleven. :slight_smile: In Aus heb je nog niet echt plannen dus?

Hoi allemaal:dag:

Wauw wat een gezelligheid hier haha! Ik zal me even voorstellen… Ik ben Eline, 22 jaar en hoop in september af te studeren zodat ik eind september, begin oktober op zn minst 3 maanden in Australie door kan brengen:D Mijn voorkeur gaat uit naar de westkust, maaaar sta voor alles open! Ook zou ook graag een bezoekje willen brengen aan nieuw-zeeland! Verder hoop ik daar vooral de tijd van mijn leven te hebben, leuke mensen te leren kennen en natuuurlijk… te leren surfen:zon02:

khoor graag van jullie:D!

Liefs, Eline

Hallo allemaal,

Wat onwijs veel reacties op dit forum, dat moet betekenen dat er heel veel mensen rond augustus naar Aus/NZ gaan! Ik ken ze alleen niet en ben daarom nog op zoek naar een reisgenootje. Hoe lang en waar maakt mij niet zo heel veel uit. Wel staat Perth hoog op het verlanglijstje.

Ben trouwens 22 jaar en vorig jaar afgestudeerd. Het werk leven valt onwijs tegen en wil dan ook zo snel mogelijk op reis haha.

Dus is er nog iemand die rond augustus die kant op wilt?

Groetjes,
Amber

Hallo!

Mijn naam is Jessica en ik ben 27 jaar.
Vorig jaar heb ik ook een reis gemaakt van 2,5 maand in Midden Amerika en dat is goed bevallen en nu heb ik er weer de kans voor :wink:
Ik wil ongeveer in September of oktober vertrekken en ik denk rond de 3-4 maanden.
Het lijkt me heel leuk om in Autralie te reizen maar zoals wel meer mensen niet alleen.
Ik zou heel graag in contact komen met mensen die deze periode gaan reizen.
Ik zou ook graag nog naar Nieuw Zeeland reizen.
Maar ik ben flexibel in bestemmingen en data’s. Ik wil gewoon graag een leuke tijd.
Ik vind het leuk om veel dingen te zien maar ook lekker relaxen en feesten.
Zou graag in contact komen met mensen die dezelfde tijd gaan. Lijkt me leuk om wat meer informatie uit te wisselen en eventueel kennis te maken.

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Groetjes Jessica
[EMAIL=“jessicavbergen@hotmail.com”]jessicavbergen@hotmail.com

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jessica en ben 27 jaar.
Ik wil ook rond september, oktober naar Australie en NZ. Wil graag naar de Oostkust en met Oud en nieuw in Sydney zijn.
Mijn plannen zijn nog flexibel verder.
Wil graag meer van het land leren kennen, genieten van het leven, dingen bezichtigen en lekker feesten en relaxen op het strand.

Is er iemand die dezelfde plannen heeft want vind het wel gezellig om samen met iemand te reizen!
Mijn emailadres is [EMAIL=“jessicavbergen@hotmail.com”]jessicavbergen@hotmail.com

Hoop iets te horen zodat we kunnen afstemmen wat de plannen zijn en eventueel kunnen kennismaken.

Groetjes Jessica

Hoi Linda,

Mijn naam is Jessica en ik ben 27 jaar. Ik wil ook rond sep okt 3-4 maanden naar Australie en NZ.
Vind leuk om dingen te bezichtigen, stappen, strand en gewoon genieten van het leven.
Wil graag met oud en nieuw in Sydney zijn verder heb ik nog niks gepland.
Ik zoek een reisgenoot nog omdat ik dat leuker vind dan helemaal alleen te gaan.
Misschien lijkt het je leuk om een xtje met elkaar te spreken of via hyves ofzo.

Ik hoor het wel.

Groetjes Jessica