Ik ga op 3 oktober 2012 met de backpackersjumbo van Australian Backpackers mee. De eerste 4 dagen zal ik dan sowieso in Sydney zitten, daarna zijn de plannen open!
Zelf lijkt het me heel relaxt om een auto te huren met een aantal reisgenoten en daarmee verder te reizen door Australie. Qua route zat ik te denken van Sydney naar het zuiden (Melbourne, Adelaide) door naar Alice Springs, Misschien Darwin, Cairns en dan de via oostkust terug naar Sydney. Ongeveer in 3 maanden en (als het geld het toelaat) nog 3 weken naar Nieuw Zeeland.
Zijn er meer mensen die ongeveer deze plannen hebben? Die misschien ook via Australian Backpackers willen boeken rond deze periode? Laat maar weten! Misschien kunnen we de plannen alvast met elkaar delen
Ik ga 3 Oktober ook met backpackersjumbo mee!
Woensdag ga ik naar hun kantoor om alles te boeken en te regelen.
Leuk dat je ook gaat. Mij lijkt het ook leuk om daarna met een leuk groepje verder te reizen, dus wie weet. Ik heb er al heeel veel zin in.
Ga je alleen?
Leuk dat je ook 3 oktober gaat! Woensdag boeken dus? leuk hoor!
Ik ga alleen ja, jij ook? Ik denk dat dat geen enkel probleem zal zijn aangezien we met zo’n 80 a 100 anderen gaan Misschien leuk om een beetje contact te houden? Mijn facebook: Redirecting...
Ga je ook nog naar Nieuw Zeeland? En hoe lang ben je van plan te gaan? Ga je ook nog werken?
Ik ga ook alleen… En ik denk dat de meeste die meegaan dat
ook zullen doen niet?
Ik ga een jaar en wil zeker ook naar nieuw zeeland en fiji.
Wie weet kunnen we samen een gedeelte reizen.ik heb je op fb toegevoegd!
Ik lees dat jullie al een stapje verder zijn dan ik! Ik heb namelijk ook geinformeerd naar de Backpackersjumbo van 3 oktober!
Ik ben van plan een jaar er tussen uit te gaan naar Australie, NZ en het liefst ook de fiji eilanden!
Als jullie het leuk vinden kom ik graag met jullie in contact!
Wat leuk dat je ook wilt gaan.
Je hebt dezelfde plannen als ik dus dat is wel leuk!
Misschien kunnen we gedeeltes samen reizen!
Voeg me maar toe op fb! ( lauraversteegen )
ik ben ook van plan om 3 okt mee te gaan met de backpakkers jumbo.
Ben van plan om een half jaar tot een jaar weg te blijven.
Een auto huren met een groepje klinkt mij goed ik de oren.
Ik zou graag met jullie in contact komen.
Ik heb je toegevoegd op fb… Ik heb nog niet geboekt, maar wil dat snel gaan doen… Misschien zit die reis al bijna vol. Het lijkt mij een leuke ervaring om te werken daar… Hoe heb jij geboekt? Via internet of bij dat reisbureau?
Ik begin er nu toch wel heel veel zin in te krijgen!
Ik heb je toegevoegd op fb… Ik heb nog niet geboekt, maar wil dat snel gaan doen… Misschien zit die reis al bijna vol. Het lijkt mij een leuke ervaring om te werken daar… Hoe heb jij geboekt? Via internet of bij dat reisbureau?
Ik begin er nu toch wel heel veel zin in te krijgen!
Leuk om jullie berichtjes te lezen.Iik ben tinque, 26 jaar en wil al een tijdje graag naar australie.
Ik wil ook graag met de backpackers jumbo mee op 3 oktober en dan voor 4 maanden rondreizen in Australie en misschien naar Nieuw zeeland nog. Ik heb nog niet geboekt want wilde zaterdag naar de informatiemiddag gaan en daarna wil ik gaan boeken. Het lijkt mij erg leuk om een auto te huren en dan met een groepje en rond te rijden. De plekken Alice Springs, Darwin, Cairns lijken mij erg mooi en dan via de oostkust helemaal terug naar Sydney rijden lijkt mij een erg mooie route. Maar dit staat voor mij nog helemaal open. Zijn jullie al naar die informatiedag geweest? ik hoop dat er nog vrije plekken zijn voor de jumbo op 3 oktober. Ook ben ik benieuwd hoeveel geld jullie sparen? ik ben van plan om niet te werken daar omdat je maar 1x in je leven een werkvergunning aan mag vragen las ik ergens. Hoop van jullie te horen! en misschien tot 3 oktober groetjes tinque
Leuk om te horen dat je ook wilt gaan! Wat betreft je route die komt behoorlijk overeen met wat ik in mijn hoofd had! Ik ga daarna als we weer terug zijn in sydney naar Nieuw Zeeland toe. Lijkt me idd erg leuk om het huren of eventueel kopen van een auto te delen… Gelukkig zullen we vast niet de enige zijn Ik spaar denk ik zo’n 4500 euro (dan heb ik het ticket al betaald), en als het op is is het op! Dan moet ik maar gaan werken
Die middag is erg leuk! Ben ik ook geweest, je kan er ook gelijk boeken als je wilt.
gaan echt veel mensen mee met die jumbo ja haha we hebben ook een meet and greet een week ervoor he gezellig nieuw zeeland wil ik miSschien ook naar toe, heb jij daarvoor al een ticket gekocht ook?
Twijfel nog wel of ik niet mee ga met de groepsreis van 16 okt met het starterspakket in sydney, die stopt namelijk in hong kong, daar ben ik nog nooit geweest en in singapore al een paar x… Maar die jumbo ziet er we’ll erg gezellig uit! Wacht even de infomiddag af aanstaande zaterdag en me werk moet nog officeel toestemming geven voor onbetaald verlof. En dan ga ik gelijk boeken
4500 euro sparen is inderdaad een mooi bedrag, daar ga ik ook voor haha we hebben nog even gelukkig!!! Nou wie weet tot de meet and greet! Heb er zin in! Xxx tinque
ik ben ook van plan om 3 okt of 16 okt te vertrekken naar australie, maar dus ook aan het twijfelen.
ben 21 jarige jonge uit belgie :o
Ook ben ik zoveel mgelijk aan het sparen voor een jaar rond te trekken, en een beetje werken tussen door in australie ( ben ik niet vies van ). wil in dat jaar zeker nieuw-zeeland zien en mss fiji (Beetje duur daar). en voor af te ronden een maandje thailand of china.
groetjes
mijn fb ( yannick bartels ) moest er iemand geintreseert zijn
Hee allemaal!
Wat leuk om mensen te vinden die ook met de jumbo meegaan!
Ik heb zelf ongeveer hetzelfde plan als jullie.
Het lijkt me dan ook leuk om even in contact te komen :).
Ik hoor het wel als jullie nog op dit forum reageren.
Groetjes Céline.
wat leuk dat je ook gaat! ik heb nog steeds niet geboekt, maar ben het wel van plan! ik wacht op officieel toestemming van me werk, ze hebben het wel mondeling al toegezegd maar moet toch even wachten jij hebt dus al geboekt? xxx
Ja ik heb al geboekt :)! Staat nu dus helemaal vast, ben er zo blij mee!
Heb echt al 10 verschillende plannen in mn hoofd gehad, en elk ander plan klinkt me ook goed in de oren… Denk dat het bij mij dus ook echt go with the flow wordt en dat ik wel zie waar ik beland.
Volgens mij wordt de eerste week alleen al 1 groot feest met die hele jumbo.
Ik vroeg me alleen af of er veel mensen alleen zouden reizen, had eerst het idee dat die jumbo meer voor mensen samen was, maar dat heb ik volgens mij verkeerd gezien.
Hoop voor je dat je snel toestemming krijgt!