Hoi allemaal,
Ik heb mijn ticket geboekt via Australian Backpackers en vertrek 10 december, ik zou het leuk vinden om al in contact te komen met mensen die ook rond die tijd gaan of toevallig met dezelfde vlucht!
Groetjes Bibi
Hoi allemaal,
Ik heb mijn ticket geboekt via Australian Backpackers en vertrek 10 december, ik zou het leuk vinden om al in contact te komen met mensen die ook rond die tijd gaan of toevallig met dezelfde vlucht!
Groetjes Bibi
Hoi Bibi,
Ik heb ook mijn ticket geboekt via Australian Backpackers, ik vlieg alleen een maand later (10 januari). Wat zijn jou plannen? En hoelang blijf je in Australië?
Gr. Lusanne
Hee Lusanne!
Ik blijf tot oud en nieuw in Sydney en ga 3 januari voor 6 weken naar Nieuw zeeland, daarna wil ik weer terug naar australie om te werken en verder te reizen… Heb jij al veel plannen gemaakt?
groetjes Bibi
hey bibi,
nee ik geb nog niet veel plannen gemaakt. Ik begin in ieder geval in sydney en eindig na 3 maanden in nieuw-zeeland. Heb je al mensen gevonden die met dezelfde vlucht als jij gaan?
Gr. Lusanne
Hay Bibi,
ik vertrek 3 dec met austr bacpackers richting Australie. Had nog gevraagd voor de vlucht van de 10e maar daar zou ik voor moeten bijbetalen. Ik ga o&N ook vieren in Sydney. Heb jij al een hostel geboekt?
Verder ben ik, vrees ik, in januari wel gedwongen om werk te gaan zoeken. Wat ik overigens niet erg vind… Leuk dat je ook naar NZ gaat.
Verder alles al geregeld?
Gr Charlotte
Hee Charlotte!
Wat leuk dat je ook gaat, 3 dec al dat is nog sneller, hoezo moest jij dan bij betalen voor de 10e? Ik heb wel al een hostel geboekt voor de kerst en oud en nieuw tijd, er was al zoveel vol geboekt, heb jij ook al wat?
Ik ga in jan voor 6 weken naar nz en daarna terug naar austalie om te werken! Nu al echt aan het aftellen tot het zover is! Hoe gaat het met jou voorbereidingen?
Groetjes Bibi
Haai Bibi,
Ik weet niet waarom ik bij moet betalen, ik denk omdat de vlucht al bijna vol zat!? En dat extra geld kan ik beter uitgeven in Sydney, dan maakt die week eigenlijk ook niks meer uit. Ik heb zojuist mijn ticket geboekt en visum aangevraagd. Beetje op t laatste moment allemaal, maar dat houd t spannend;)
Ik heb wel al gekeken voor een hostel, alleen nog niet geboekt. Wil ik nog wel gaan doen… Welk hostel zit jij?? En weet je al in wat voor sector je wilt werken in Aus? of maakt jou dat ook niks uit?
We zullen elkaar wel zien in Sydney en anders ist misschien leuk om af te spreken ergens rond o&n.
Gr Char
Hallo allemaal,
Ik ga ook met Australie Backpackers maar ik ga 7 feb, hoelang blijven jullie ongeveer in Australie? nog plannen om naar NZ of ergens anders heen te gaan?
Heey!
Ik vertrek 11 januari. Ik ben van plan om de eerste twee weken in sydney te blijven en daarna rond te trekken richting brisban en misschien daarna meer richtinh het zuiden te gaan naar melbourn. Wat zijn jullie plannen? Nog eventuele tips?
Liefs tynke
Hey Tynke,
Ik heb ongeveer dezelfde plannen en vertrek 10 januari, ik wil alleen iets verder reizen naar het noorden.
Hoelang ga je? En ga je alleen of met een organisatie o.i.d.?
Gr. Lusanne