Vertrek vanaf Amsterdam 3-12-2011

Hallo allemaal!

Ik ben Chantal (19jr)
En vertrek 3 december naar sydney met cathay pacific!
Gaan er nog meer op die datum?
Groetjes, Chantal!

Hee Chantal,

Ik zat toevallig eens te kijken en toen kwam ik jou berichtje tegen. Ik ga morgen naar de Open dag en wil dan mijn ticket gaan boeken. Ook voor 3dec:) Ik ben een beetje laat, maargoed. Jij alles geregeld??

Gr Charlotte

Hey,

Ik ga toevallig ook dezelfde datum en met dezelfde vlucht.
Zat al wat rond te kijken of er nog meer mensen met dezelfde vlucht gaan, maar kon nog niemand vinden.

alleen ga ik dus zo te zien in iedergeval niet :slight_smile:

Ga je eigenlijk ook met Australian Backpackers ?

Gr, Ricardo

Hey Charlotte, enn?? gelukt?
Ik heb alles al geregeld ja!!
Wilde eigenlijk in januari, maar zat alle vluchten al vol.
Dus kon ook in februari, maar wilde perse kerst & oudjaar meemaken daaar!!

@Ricardo, Ja ik ga ook via australian backpackers.
Dat ik er om vroeg gingen er nog maar 5 mensen mee met deze vlucht.
Hoop dat het na de open dag wel iets meer is geworden!
Maar heb er sowieso heel veel zin in!!
Jij gaat ook via australian backpackers?
En ook met cathay pacific?

Groetjes, Chantal.

Hey Chantal,

Jah ik ga ook met Australian Backpackers en met cathay pacific.
Nu zullen we denk ik met ongeveer 6 a 7 mensen zijn. Niet zo heel veel maar dat maakt niet joh een paar dagen later komen er toch nog groepen bij.

Ik heb er ook echt heel veel zin in ! wordt zeker een top tijd.

Heb je al een beetje een plan uitgestippeld ?

Ikzelf ga denk ik eerst langs de oostkust en voor de rest weet ik het nog niet, kijk wel wat er op mijn pad komt.
Wel ga ik de laatste 1/1.5 maand naar Nieuw-Zeeland wat natuurlijk ook super is.

Ik moet nu alleen nog de laatste dingetjes kopen en dan ben ik klaar om te gaan !

Gr, Ricardo

Oke, super leuk!
Nee dat maakt ook helemaal niet uit, er zullen genoeg mensen zijn!

Zelf wil ik ook langs de oostkust, en zie ook wel hoe loopt…
Heb nog niks geen vaste plannen ofzo…
Hoelang blijf je in Australië? of zie je dat daar wel?

Groetjes, Chantal.

Max 6 maandjes denk ik. En jij ?
Het is inderdaad het beste om nog niet echt hele vaste plannen te hebben.
Kan je daar altijd nog kijken wat je allemaal wil doen en het is wel zo avontuurlijk :slight_smile:

Groetjes, Ricardo

Hee Chantal,

Ja zeker alles is gelukt!! Ik ben erbij 3 dec. Super spannend, alles pas eigenlijk afgelopen week afgerond. Voor mij was het ook t voornaamste om o&n te vieren in Sydney. Heb je al een Hostel geboekt? Ik ga dat dit weekend doen, heb al wat andere mensen gesproken die er ook zitten met o&n. Klopt idd dat er maar 5 aanmeldingen waren. Dat was ook nog zo op de open dag, met mij er nu bij dus 6. Ik wilde ook liever later in dec maar dat ging ook niet meer. Dus niet al over 2 weekjes. Heb je er al zin in??

En ricardo, leuk dat wwoofen idd. Ga ik ook doen, lijkt me een leuke ervaring. Ik heb ook al het papierwerk nu geregeld, backpack gekocht. Nu alleen laatste handige dingetjes meenemen en mn kleren uitzoeken… Pff zal ook nog wel wat worden. Jullie al een idee wat je allemaal meeneemt? Ik vind het lastig hoor…

Gr Charlotte

Hey allemaal,
Ben Danny 23 jaar, en vlieg ook met deze vlucht mee. Dus nog iemand bij het clubje:P Waar komen jullie ergens vandaan ik kom uit Tilburg.
Heb net een profiel aangemaakt dus weet allemaal nog niet hoe dit werkt.
groetjes Danny

Hee Danny!

Haha ik had ook een account aangemaakt alleen om alvast wat reisgenoten te spreken;) Ik ben 19jr en kom uit Rotterdam. Leuk dat je ook gaat… Wat zijn jouw plannen??

ZIe je op Schiphol:)

Gr Charlotte

Heey Charlotte,
als ik het goed begrijp dan zijn we dus niet met zovelen:P toch ook gezellig zo’n klein groepje. Wil tot en met nieuwjaar in Sydney blijven en daarna naar Tasmanie en dan mijn weg vervolgen langs de oostkust naar boven, Wat had jij zoal in gedachten?
idd zie je op schiphol :D>>>
Groetjes Danny

Nee klopt, we zijn denk k maar met een stuk of 6 a 7…?! Haha precies, gezellig knus groepje! Ik wil ook tot en met de feestdagen in of rondom sydney blijven, sowieso o&n in Sydney vieren! Jij al
Hostel geboekt? En vervolgens werk zoeken denk ik… Maar heb geen idee wat er op mn pad komt of hoe t lopen gaat. Ik zie wel… Moet uiteindelijk toch wel
Gaan werken om weer wat geld te sparen.

Jij verder alles al geregeld?

Gr

O&N in Sydney vieren lijkt me echt gaaf heb er al zin in:D
Nope nog geen hostel geboekt de eerste vier dagen zijn daar sowieso al geregeld , en daarna zie ik wel. Wil ook zeker gaan werken anders is het zeker niet te doen maar de eerste maand eerst maar eens genieten haha. Denk dat een auto kopen daar ook zeker wel in aanmerking komt maar dat komt wel. Euhm heb me ticket, van mijn visum moet ik nog reactie krijgen, verzekering is geregeld nu de rest allemaal nog en dan ben ik er klaar voor. Jij ook alles al rond? en hebben jullie facebook kunnen we alvast vrienden worden? haha
groetjes

Ja o&n heb. Ook echt Zin in… Wil liever ook geen hostel boeken, maar als je t in Sydney wilt vieren bijna wel genoodzaakt vrees ik. Gezien alle verhalen… Ja ik doe eig hetzelfde als jij. Wil de eerste maand genieten n dan geld verdienen om abdere leuke dingeb te doen. Wil ook heel graag de gor doen… En sowieso wat plaatsen aan de oostkust bezoeken. Ja, k heb alles… Ticket, visum en verzekering. Vd week Ook backpack gekocht… Dus begint Allemaal vorm te krijgen langzamerhand… K heb je gezocht op fb, kan je niet vinden onder je naam!!?

Gr char

Das wel een goeie ja dat je dat nu zegt maar zou een maand vantevoren niet voldoende zijn? Je wil ook heel graag de gor? doen:P Het begint ook al erg dichtbij te komen jah best wel spannend haha. Wil ook zeker naar fraser island lijkt me echt gaaf kun je jeeps huren en offroad rijden:D dit is mijn fb Redirecting...
groetjes

Hebben jullie al zinn??

Ik kan het echt niet meer afwachten!!
Heb mn backpack vorige week ook gekocht, en ga m rustig aan inpakken!
Heb nog helemaal niks geregeld voor o&n maar zie het daar allemaal wel!
Lekker makkelijk toch.
Nou ik zie jullie volgende week dan!
Groetjes, Chantal.

Hey,
en hallo Danny.

Jah !! Super veel zin in. Kan ook echt niet meer wachten.
Ik ben nu ook alles een beetje aan het inpakken.

Ik heb zelf ook nog geen hostel geregeld. Ik denk dat ik dat daar maar bekijk.
Heb net 10 dezelfde mailtjes van Australian Backpackers gekregen met info over de reis enz ook stond er in dat je een kopietje van je paspoort en zorgverzekeringspasje moet maken. Dat moeten we niet vergeten.

Van het weekend al afscheidsfeestje, dus wordt leuk :slight_smile:

Tot volgende week.
Gr, Ricardo

Hahah dan heb jij de mailtjes van ons allemaal ontvangen denk ik;) ik heb nog niks gekregen namelijk. Goed dat je het zegt voor die kopietjes! Heb vandaag beetje mijn kleren uitgezocht en volgende week maar ns kijken of t allemaal gaat passen. Spannend… Veel plezier op je feestje:)

Gr char

Heb je inmiddels al een mailtje van Australian Backpackers ontvangen ?
Want het zou inderdaad best nog wel eens fout gegaan kunnen zijn.

Ik ben ook hard aan het twijfelen of het allemaal gaat passen. Misschien toch maar wat minder mee nemen :slight_smile:

De spanning loopt ook echt steeds hoger op… Moet echt snel in het vliegtuig zitten haha.

1 like

Nou ik had nog niks ontvangen, ik heb ze toen maar gemaild en er was indd iets niet goed gegaan! Dus ik heb het gister opgestuurd gekregen. Ik heb mn backpack dicht met alles wat ik mee wilde nemen. Dus das fijn… Nu nog mn rugzakje voor int vliegtuig klaarmaken en gaan! Heel spannend. Jij succes nog met pakken… Zie je om half 10 op schiphol! Gr