Ik ben Charlotte, 18 jaar oud. Februari word ik 19. Een dik jaar geleden heb ik mijn havo afgemaakt, en daarna ben ik op reis gegaan. Ik wilde altijd al graag de wereld zien, en hou ontzettend veel van reizen. Ik ben dan ook meteen naar Amerika vertrokken en heb daar 3 maanden gezeten. Daarna ben ik nog 3 maanden in Londen Au pair geweest. Nu was het plan eigenlijk om in september 2011 te gaan studeren… maar dat is iets anders gelopen. Het reizen beviel me namelijk zo goed dat ik nog een jaartje heb vrijgemaakt om meer van de wereld te zien! En dan is het plan om september 2012 wel echt te gaan studeren, haha. Maar wat ik ga studeren is ook nog een beetje de vraag dus daar probeer ik het komende jaar ook nog achter te komen. Ik ben nu aan het werken om veel geld bij elkaar te sparen.
Ik wil in maart/april heel graag naar Australië vertrekken en daar een paar maanden te gaan backpacken en eventueel nog een beetje te werken, op de terugreis wil ik dan misschien nog een stop maken in Thailand en daar nog 1 maandje rondtrekken.
Nu lijkt het me leuk om met iemand (m/v) die dezelfde interesses heeft, mijn reis samen te beginnen ( en misschien ook wel te eindigen!)
Ik zelf ben vrij open en maak snel vrienden, ik hou van gezelligheid, feestjes, avontuur, spanning en heel veel reizen! Ik sta open voor nieuwe ervaringen en invloeden van anderen. Ik ben makkelijk in omgang en je kan makkelijk met mij overleggen.
Het lijkt mij leuk om de reis samen te beginnen, een beetje te ontdekken hoe het land is, gave dingen ondernemen, een beetje werken als het nodig is (ik heb gehoord dat in Australië het redelijk makkelijk is om een baantje te krijgen) en natuurlijk zoveel mogelijk van Australië zien. Vanuit daar kunnen er natuurlijk altijd veranderingen komen, zoals langer blijven of doortrekken naar Nieuw-Zeeland of een ander land. Daar sta ik in principe gewoon voor open.
Als iemand interesse heeft en/of meer over mij wil weten hoor ik het graag!
Jou plan klinkt echt geweldig! Ik had vorig jaar een tussen jaar en mijn plan is ook om in 2012 te gaan studeren. (ik wordt 19 in oktober).
Mijn plan was eerst om een jaar work and travel te gaan doen in Australie maar ik wil toch niet zo vast zitten en ik wil eigenlijk liever met iemand gaan rondtrekken.
Wat leuk dat je hebt gereageerd op mijn berichtje!
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen. We kunnen mailen of facebook? zeg jij het maar!
Dan kunnen we nog wat meer over elkaar te weten komen, en onze plannen uitwisselen, en natuurlijk kijken of het klikt!
Ik heb echt precies hetzelfde idee als jou! Heb nu ook een tussenjaartje en ben aan het sparen voor een reis. Ik wil ook naar Australie in maart/april (misschien ook Nieuw-Zeeland meepakken) en een tussenstop in Thailand.
Ik ben ook al eerder 4 maanden naar Scandinavie geweest met een vriendin. Dat was ook echt heel leuk en sindsdien heb ik ook de reissmaak te pakken!
Ik ben 20 jaar oud. En wil volgend jaar ook gaan beginnen met een nieuwe opleiding.
Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal richting Australië willen in april!
Ook ik ben plannen aan het maken om deze reis te gaan maken en wil voornamelijk graag Australië en Nieuw-Zeeland zien.
Ik zou samen met een vriendin gaan reizen, maar nu is het nog niet zeker of zij gaat! Daarom zou ik het leuk vinden om jullie plannen te horen en te kijken of er mogelijkheden zijn om misschien samen te gaan!
Mijn naam is Annelot, ik ben 21 jaar oud en heb net mijn Bachelor Antropologie afgerond. Volgend jaar ga ik beginnen aan een master, maar ik wil dus eerst op reis! Ook ik heb na een reis door Midden-Amerika de smaak te pakken;)
Ook ik ben van plan om in maart richting Australië te gaan.
Ik ben net 19 jaar geworden en heb afgelopen jaar mijn VWO behaald.
Omdat mijn studiekeuze nog niet zeker is heb ik nu dus een tussenjaar.
Mijn plan was eerst te gaan werken maar ik heb nu toch besloten gewoon te reizen.
Ik wilde eigenlijk vanaf 3 maanden gaan en misschien wat langer als ik nog genoeg geld heb of langer wil blijven.
Ik zou het heel leuk vinden als jullie contact met me op zouden willen nemen.
Jullie kunnen me vinden op facebook: Redirecting...
Of via mijn mail: lieke-v.d-oord@hotmail.com
Hoe staat het met jullie plannen? Ik ga zelf in februari duss, ben benieuwd of jullie plannen al helemaal rond zijn! mijn vrienden zijn allemaal veels te druk, maar nu ik de tijd en het geld heb moetttt ik naar australie:D
Wat een geweldige plannen allemaal. Ik hoop dat iedereen het ook zeka gaan doen! Ik zelf vertrek a.s maandag naar nieuw-zeeland verblijf daar een maand en vlieg daarna 27 februarie door naar australie, daarna ben ik tot 14 mei in australie! Heb voor australie nog geen planne ik land in brisbane en wilde met een campertje/auto langs de oostkust reizen!
En zoek ook iemand om dan mee samen te reizen! Dat is zoiezo gezelliger en scheelt ook in de kosten!
Ik ben 20 jaar, en ben vorige jaar door amerika en canada gereist dus heb al beetje ervaring. Graag wil ik ook dit jaar in september met een studie beginnen. Ik hou van gezellig heid doe niet moeilijk over dingen enu denk zomaar dat de meeste mensen wel de zelfde insteling hebbe die reizen
Jij gaat met Gianni toch ?
Ik heb Gianni op facebook dus zouden we eventueel contact op kunnen nemen als we toevallig dezelfde dingen van plannen zijn of in dezelfde stad zijn
Wat leuk dat er zoveel mensen naar Australie gaan!
Ik ben op het moment al in Australie, maar werk nu in Perth als au pair en wil ook heeel graag de andere kant van Australie zien. Ik ben in april klaar met mijn werk hier, dus zou dan naar de oostkust kunnen komen. Ik zou graag jullie reisplannen willen horen en kijken of we dezelfde ideeen hebben, zodat we misschien samen kunnen gaan.
Ik ben trouwens 19 jaar en heb vorig jaar mijn VWO afgerond, daarna meteen doorgegaan naar Australie
Zou het erg leuk vinden om de mensen die ook in april beginnen wat beter te leren kennen, als jullie nog reisgenoten zoeken natuurlijk Mijn facebook is Facebook - log in or sign up , dus voeg me gerust toe.
Ik ben van plan om met activetravel te gaan backpacken april 17 2012 vetrekken. Ik ga dit doen met groep. (individueel als reiziger maar met een groep erheen reizen).
Ik zoek een reismaat (m/v) die met mij het land wil doorreizen daar.
Mijn naam is Tom en ben 23 jaar heb Internationale Hotel Management gestudeerd en heb diploma’s erin gehaald. Maar wil gewoon voor me zelf nu rust hebben voor een Jaar. Door te gaan backpacken in australie.
Ik houd van een feestje en dingen ontdekken en avondtuur zoeken. Ben zeer makkelijk in omgang en houd ervan om dingen te leren van mensen en mensen dingen te leren.
Mochten jullie zoiets hebben van graag wat meer info of intresses delen hierin kunnen jullie me mailen onder email.
He, Ik ben Dingeman, 32 jaar, woon in Biggekerke (Zeeland) en wil heel binnenkort ook door Australie of Nieuw Zeeland backpacken/reizen.
Liefst niet al te duur zodat de reis lang kan duren, maar uiteraard wel genieten, veel lol maken, veel zien, veel natuur en avontuur. Misschien nog ergens werken als dat mogelijk is met een leeftijd van 32 jaar. Gewoon lekker zien wat er gebeurd.