Momenteel zit ik in 6 vwo, en voordat ik ga studeren wil ik een jaar de wereld verkennen!
In september 2016 wordt ik 18, en daarna wil ik zo snel mogelijk naar Australië.
Een concreet plan heb ik nog niet, maar ik wil in ieder geval naar Sydney, Canberra, Cairns, de outback en met een auto of campervan touren langs de kust. Ondertussen wil ik ook af en toe werken. Ergens in deze tijd nog een paar weken New-Zealand en voor het terugvliegen wil ik een paar weken door Azië reizen.
Mijn vrienden willen helaas niet zover van huis. Ik ben op zoek naar een reismaatje van ongeveer mijn leeftijd, die avontuurlijk is, niet snel gestresst, af een toe een leuk feestje wil pakken en een net als mij een drang naar vrijheid heeft! Met een groep(je) reizen lijkt me ook leuk. Ik ben niet van plan de hele reis strak uit te plannen, want het loopt toch altijd anders. Voor de rest sta ik nog overal voor open. Dus als je ook een reismaatje zoekt, let me know!
Ik ben wel ietsje ouder dan jij (25), maar heb dezelfde ideeën over reizen. Ik wil het liefst naar Australië en Nieuw Zeeland, daarnaast wil ik heel graag Azië zien.
Mijn plan op het moment is om met mijn reis te beginnen vanaf begin november, maar zou het erg leuk vinden als ik iemand heb om mijn reiservaringen mee te delen. Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenoot of wil je nog meer van mij weten hoor ik het graag.
Ik ben Myrthe 22 jaar. Ik wil ontzetten graag naar Australië en Nieuw-Zeeland maar wil dit avontuur graag met iemand delen. ik houd ontzettend van gezelschap en kletsen en lijkt het mij dus een stuk leuker om dit avontuur met iemand te delen dan alleen te moeten reizen. Mijn idee was te reizen met de trein en ander openbaar vervoer. (Zou je dit ook zien zitten, misschien kunnen we het combimeren met jou idee)
Mijn idee was om voor minimaal 6 maanden (liefst langer) die kant op te gaan . verder heb ik nog helemaal geen plannen . Ook zou reizen door Azië een top idee zijn
Ik hoor graag van je !
ik ben ook 18 jaar en zit ook in 6vwo. Ik zou volgend jaar ook super graag een ‘wereldreis’ willen maken, en Azië/Autralië.
Ik zou graag met iemand willen gaan van mijn eigen leeftijd, die lekker relaxt is. Ik denk dat een reis maken met z’n tweeën veel leuker is dan alleen, en ik denk dat mijn ouders mij ook niet alleen laten gaan haha! Ik hoop van je te horen.
hey,
ben dan ook klaar met m’n 6vwo, ik word in juli 18 en zou graag naar Azië willen. Ik zou graag op het begin met iemand samen reizen, en misschien na een paar weken opsplitsen ofzo? Wat je beschrijft klopt precies :zon02: Ik heb ook een drang naar vrijheid, hou van feestjes, ben niet snel gestrest en avontuurlijk! Weet nog niet precies wat ik wil, maar ik wil sowieso naar China en dan nog 2 landen als Australië of Laos ofzo.
Misschien kunnen we even facebooken en kijken of we wel met elkaar overweg kunnen voor een paar weken? hahaha
Groetjes Michelle
ohja trouwens, mijn plan is om eerst ongeveer 3/4 maandjes hier te werken, heb namelijk gehoord dat je in nederland meer verdient, en wil dan ongeveer 6/7 maand weg!
Hey michelle,
Ik heb ondertussen besloten dat ik pas na mijn bachelor ga reizen omdat de meeste backpackers toch wel rond de 23/25 zijn. Over 3 jaar ben ik zelf 21 en dan denk ik dat ik toch iets meer aansluiting heb, en is het bijv. gemakkelijker om auto’s te huren en alcohol te kopen etc. Tegen die tijd ben ik ook al een stuk vaker alleen op vakantie geweest, op mezelf gewoond en toch een stukje meer volwassen.
Ik heb maandenlang getwijfeld haha, maar ik denk dat ik dan toch een stuk meer uit mijn jaar kan halen. Vooral omdat, tenzij je in australië heel veel gaat werken, je er anders maar 1 jaar mag zijn.
Sorry! Maar ik hoop dat je een geweldig jaar hebt, het zal sowieso te gek zijn.:zon02:
Groetjes Valerie
Hopelijk hoop ook ik dit jaar mijn eindexamens te halen van 6 vwo. Daarna wil ik in Nederland even werken, om zo na het zomerseizoen te gaan reizen. Ik wil zo’n 6-8 maanden weg en daarbij ook enkele weken of maanden werken. Ik wil niet die volledige periode met iemand reizen, maar het lijkt me wel tof om gedeeltelijk met iemand te vliegen/reizen en/of werken. Wie o wie?!
Ik was ook van plan te gaan reizen na mijn eindexamens (6gym). Ik ben tot nu toe van plan om in oktober 2016 te vertrekken en dan weer eind maaart 2017 terug te komen. Ik zou graag willen backpacken en werken in Nieuw Zeeland. Misschien is het een idee om contact op te nemen en evt. de 1e maand(en) samen te reizen?
ik ben Marieke 22 jaar, een leuke en spontane meid. Ik las jullie bericht en ik zou heel graag met jullie mee willen naar Australië en Nieuw-Zeeland. Ik ben al een tijd op zoek naar leuke meiden waarmee ik dit avontuur aan kan gaan en samen nieuwe dingen kan ontdekken.
Reizen met de trein lijkt me een goed idee, zo zie je heel veel van het land zelf. tevens ook omdat ik nog geen rijbewijs heb :$.
Ik weet niet of jullie dit ook zien zitten ? Qua verblijf zou ik het liefst 6 maanden willen rondtrekken en verder heb ik nog niet echt plannen.
Ik hoop iets van jullie te horen - mits jullie dit ook zien zitten natuurlijk-.
ik ben Marieke 22 jaar, een leuke en spontane meid. Ik las jullie bericht en ik zou heel graag met jullie mee willen naar Australië en Nieuw-Zeeland. Ik ben al een tijd op zoek naar leuke meiden waarmee ik dit avontuur aan kan gaan en samen nieuwe dingen kan ontdekken.
Reizen met de trein lijkt me een goed idee, zo zie je heel veel van het land zelf. tevens ook omdat ik nog geen rijbewijs heb :$.
Ik weet niet of jullie dit ook zien zitten ? Qua verblijf zou ik het liefst 6 maanden willen rondtrekken en verder heb ik nog niet echt plannen.
Ik hoop iets van jullie te horen - mits jullie dit ook zien zitten natuurlijk-.