Hi allemaal!
Mijn naam is Merel, 23 jaar, ben een (al zeg ik het zelf) gezellige meid en bijna klaar met studeren. Aangezien ik graag nog eventjes van mijn leven geniet voordat ik de 80 uur per week workload induik, wil ik graag gaan rondreizen voor 4-6 maanden door Australië en wellicht ook Nieuw-Zeeland. Ik verwacht dat ik eind november kan afstuderen, dus tijdens Oud & Nieuw het vuurwerk in Sydney bekijken lijkt me een mooi streven. Uiteraard kan het begin van mijn reis wat eerder/later uitpakken. Veel plannen heb ik nog niet, maar de oostkust van Australië klinkt als een goed begin van mijn reis. Verder lijkt het me handig om daar te gaan werken, zodat ik eenmaal terug in Nederland ook nog een beetje kan overleven.
Het lijkt me super om deze reis samen met iemand te delen en daarom ben ik op zoek naar (een) reismaatje(s)! Ik heb overigens al wat reiservaring, aangezien ik met mijn backpack 4 maanden door Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en Indonesië heb gereisd. Verder ben ik niet vies van een feestje of festival, maar kan ik ook genieten van een lekker wijntje en een goed gesprek. Ik ben open-minded ingesteld en kan niet wachten om weer de vrijheid van het reizen te voelen!
Lijkt dit je wat of wil je meer weten? Laat even een berichtje achter!
Groetjes,
Merel