dag toekomstig reismaatje =)
ik wil heel graag het komende jaar even helemaal weg,
en wel naar australië !
vertrekken kan ik altijd, als het lukt wil ik graag in augustus vertrekken, maar daar kunnen we het samen over hebben!
ik wil graag voor iniedergeval 6maanden gaan (als het heeel leuk is en er toch genoeg geld blijkt te zijn liever nog langer). maar, ik wil heel graag samen met iemand reizen, het lijkt me namelijk veel gezelliger om samen australië te ontdekken dan alleen! maar mijn vrienden zijn allemaal druk met studies en andere dingen dus probeer ik op deze manier mijn reismaatje te vinden =)
ik heb zelf nog nooit zo’n verre reis gemaakt, dus ik dacht erover om gewoon zo’n starterspakket te boeken en dan gaan we daarna verder samen op avontuur!
ik wil graag proberen veel mooie plaatsen te zien, maar ik wil ook graag een tijdje gaan werken en dan ook op 1plaats verblijven, zodat het allemaal te betalen blijft! ik wil ook wel echt low-budget =)
ik ben zelf 19jaar (vrouw),
ik ben gezellig, altijd in voor een feestje, zeker in voor relaxte avondjes aan het strand. eventueel met bier… of rosé =P
maar ik ben ook in voor veel actieve ondernemingen, het lijkt me te gek om toch echt eens te gaan surfen, want dat kan ik dus niet =) en ik ga graag eropuit voor leuke uitstapjes of lekker wandelen/fietsen/tennissen, en veel nieuwe dingen doen!
en hopelijk ook veel leuke nieuwe mensen ontmoeten!
ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje, zo rond mijn leeftijd, maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit als het maar klikt! en ik wil wel het liefst met een meisje =)
wil jij met mij mee op reis ? samen een geweldig jaar ervan maken !
reageer dan en als je je email erbij zet dan mail ik je!
het zou leuk zijn om dan een keer af te spreken zodat we kunnen kijken of het klikt en dan kunnen we samen concrete plannen maken!!
hopelijk tot gauw,
liefs