Ik zoek een reisgenootje die een jaar wilt gaan reizen in Azie, Australie, Nieuw Zeeland en midden en zuid Amerika. Ik wil vanaf de zomer dit jaar ongveer weggaan. Ik hou van cultuur en dingen ondernemen. Eventueel wil ik nog ergens vrijwilligerswerk gaan doen.
Zijn er nog andere die ook een wereldreis willen maken?
Hoi Nicole!
Ik zag jou reactie, en ik wil zelf ook graag een jaar er tussen uit om te gaan reizen, het liefst naar Australie, en dan miss.ook nog stukje Azie mee pakken…
Ik had het plan om einde van de zomer te gaan, misschien leuk om in contact te komen?
Gr.
Hallo,
Wanneer vertrekken de mensen of zijn de meesten inmiddels al vertrokken? Ik vertrek in ieder geval 6 maart.
Zijn er nog meer mensen die dan vertrekken?
Ik wil héél graag begin 2013 gaan backpakken in Australie…ik ben een meisje van 21 jaar oud en vind het toch wel heel spannend en eng om alleen te gaan. Het zou geweldig zijn als iemand dezelfde intresse als mij heeft, herken jij je zelf hierin? Stuur me dan een mailtje en wie weet gaan wij samen dit avontuur aan! Shanax@live.nl
Ik zit momenteel al 5 maand in Australie en alleen reizen doe ik ook. Maar je hebt zoveel aanspraak met iedereen en zoveel contact dat je je nooit alleen voelt. Ik heb tijdje gereisd met Nedelanders en Engelse is echt super dus maak je geen zorgen;)