Hoi!
Ik ben Bibi, bijna 22 jaar en wil graag gaan reizen en backpacken in Australie en Nieuw-Zeeland, het lijkt me veel gezelliger om dit samen met iemand te doen. Ik heb nog geen vaste plannen gemaakt of een route uitgestippeld, wil graag nog naar een opendag van australian backpackers om meer informatie te krijgen en evenuteel te informeren over de groepsreizen.
Ik zou graag willen werken en reizen, ik ben nu nog hard aan het sparen om zeker de eerste paar maanden genoeg geld te hebben, ik wil een half jaar tot een jaar gaan rondreizen.
Lijkt me leuk om in contact te komen met mensen dit ook graag willen gaan doen, om kennis te maken en plannen uit te wisselen!!
Ik wil graag in Januari gaan reizen in NZ. Ik wil ongeveer een maandje in NZ blijven:) Misschien leuk om samen te reizen? T zou ook makkelijker zijn met vervoer enz om de kosten te delen! Hoop wat van je te horen! Lijkt me sowieso leuk om voor die tijd elkaar te leren kennen:) Ik ben zelf trouwens een 23 jarige jongen!
Ik vlieg 10 december naar australie en wil graag in syndey blijven tot oud&nieuw. Ik heb nog niet een exacte datum of een vlucht naar Nieuw Zeeland, maar wil er graag naartoe. Ik hoorde wel dat jan/febr goeie maanden zijn om naar nieuw zeeland te gaan… Ga je zelf ook nog naar australie? En heb je zelf al wel een datum of vlucht geregeld naar Nieuw Zeeland?