Ik ben Vera, 20 jaar. Ik ben net klaar met mijn opleiding verpleegkundige. Ik wil in oktober 2012 vertrekken naar Australie/NieuwZeeland. Ook lijkt het mij leuk om een tussenstop te maken in Shanghai of Bangkok. Ik wil ongeveer 4/5 maanden weg gaan. Ik wil gaan backpacken en overnachten in hostels. Ik zou het fijn vinden om dit samen met iemand te doen. Komen jou plannen ongeveer overeen? Laat het me weten!
mijn plannen komen overeen met jouw plannen. Ik wil ook graag eerst naar Australië en vanuit daar naar Nieuw-Zeeland. Heb je al een idee waar je in Australië naar toe wil?
Ik vertrek 20 augustus naar Japan, om vervolgens door te vliegen naar Nieuw Zeeland. Daar blijf ik drie maand. Ik zoek ook nog een reismaatje. Ben dan 20 jaar oud en heb veel reiservaring.
Tevens heb ik mijn tickets al geboekt :). Hoor graag wat van je.
Ik zag net een reactie van jou bij een ander waar ook ik op heb gereageerd en kom nu net dit berichtje tegen.
Ik ben zelf ook van plan om rond september/oktober 2012 naar Australie te gaan. Ik wil er heel graag backpacken voor een tijd en verblijven tijdens mijn reis in hostels.
Eigenlijk net als wat jij voor ogen hebt. Het reizen, stoppen waar het leuk is en alle mooie plekjes van het land ontdekken. De stranden, het binnenland en dergelijke. Maar ook veel leuke dingen doen. Gewoon genieten en plezier hebben! Juist daarom zou ik samen willen reizen. Ook ben ik op internet veel tickets tegen gekomen in combinatie met Nieuw Zeeland. Daar zou ik ook graag een aantal weken naartoe willen.
Zelf heb ik er eerst aan gedacht om alleen te gaan. Maar ik vond dat toch wel heel erg spannend en alleen. Het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen en te ervaren.
Hoi!
Ik ben zelf ook van plan om einde van de zomer 2012 richting Australie te vertrekken om hier een jaar rond te gaan reizen. Misschien leuk om in contact te komen? Gr.
Ik ben Annemiek, 19 jaar & vertrek rond 27 oktober naar Australië. Nog geen jaar geleden ben ik ook 3 maanden door Australië en Nieuw Zeeland wezen backpacken, begon toen in Melbourne, vloog vanuit daar naar 't zuider-eiland van Nieuw Zeeland en vloog toen naar Sydney om tot Cairns te reizen, naar Alice Springs te vliegen voor een tour & met de Ghan naar Adelaide om een Nederlandse vriendin op te zoeken… Heb dus al een groot deel van Australië gezien!