Hoi,
Ik ben Teun, bijna 23 jaar en wil in het najaar van 2012 naar Nieuw Zeeland. Ik heb nog een baan dus ben van plan om een 4 a 5 weken weg te gaan. Gaat er toevallig iemand deze tijd van het jaar ook naar Nieuw Zeeland?
Groetjes!
Hoi,
Ik ben Teun, bijna 23 jaar en wil in het najaar van 2012 naar Nieuw Zeeland. Ik heb nog een baan dus ben van plan om een 4 a 5 weken weg te gaan. Gaat er toevallig iemand deze tijd van het jaar ook naar Nieuw Zeeland?
Groetjes!
Hallo Teun,
Ook ik ben van plan om in oktober (ongeveer half okt.) richting australie te reizen, om ongeveer daar 4 maanden te blijven. Heb je al een beetje nagedacht over wat je wilt doen enz?
Liefs Anouk
Hoi Anouk,
Ik heb een 5tal weken vakantie, ik wil eigenlijk zoveel mogelijk zien, maar heb ook vanuit mijn baan een opdracht meegekregen, deze moet ik in Nieuw Zeeland vervullen. Ik denk dan ook dat het niet echt de moeite waard is om dan ook nog naar Australië te gaan. Mocht je naar Nieuw Zeeland gaan dan hoor ik het wel in welke periode!
Groeten
hallo anouk.
wat zou jouw plannen daar?
ik wil namelijk al heel lang graag die kant op voor langere tijd?
gr elroy
Hallo,
Hoelang wil jij gaan reizen? Ik ga ongeveer 4 maanden naar Australie. Maar ik wil wel ondertussen ergens een baantje zoeken, om de kosten te drukken. Ik heb nog geen concrete plannen, maar zat te denken van Melbourne via de kustlijn naar de Great barrier reef…
Gr Anouk
ik heb nog geen tijd in gedachten maar 4 maanden vind ik een goede tijd om een land echt te leren kennen.
ik ga altijd vooral op reis vaan de natuur en de dieren. maar heb nog niet echt gekeken hoe ik precies wil reizen
gr elroy
Hoi Anouk,
Staat jouw route al vast? Ik ga 3 oktober 2012 met Australian Backpackers. Ik ben dan de eerste 4 dagen sowieso in sydney en daarna staat alles open. Misschien kunnen we de plannen combineren? Of sta je open om ook te boeken bij Australian Backpackers? Dan leer je in ieder geval genoeg mensen kennen om de rest van de reis mee te doen ![]()
Groetjes Kim
Hoi Kim,
Ik heb zeker zitten kijken op die site. Zeker om daar een jaarticket te boeken, omdat het gemakkelijker voor de stopovers.
3 oktover vlieg ik niet met de jumbojet mee. Omdat ik dan geen stopover kan maken in Kuala lumpur… Ik ga daarna naar Azie.
Het is wel kei gezellig om te kijken we een deel samen kunnen reizen. Ik heb nog niet echt een vaste route. Maar de westkust lijkt me heel mooi, en ook het great barrier reef:)
Hoelang ga je naar Australie?
Gr Anouk
Hey, ik heb een vraagje. Wat zijn ongeveer de kosten van zo een soort reis? 4 weken backpacken in australie…
Hoi Teun!
26 augustus kom ik aan in Nieuw Zeeland, heb nog geen plannen en vlieg 15 november naar de Cook Eilanden. Ik zoek nog een reismaatje! Heb jij al plannen? Ik ben erg flexibel en ben 20 jaar oud.
Anders wat is je email adres? Praat wat makkelijker.
Groetjes Joopi
Hee Joopie!
heb je een prive bericht gestuurd!
Zie je mailtje wel tegemoet.
Hey Anouk,
De westkust ga ik niet doen omdat ik sowieso de oostkust wil doen en het anders teveel wordt. Ik ga namelijk 3 maanden en wil daarna nog ongeveer 3 weken naar Nieuw Zeeland.
Groetjes Kim
Hoi denise,
Voor 4 weken moet je ong rekenen.
1500 ticket
1000 overnachting en eten.
500 extra’s
Australie is vrij duur om te backpacken, dit is voor een basic vakantie.
Succes
Gr Anouk
Oke bedankt voor de informatie ik ga
Sparen hah groetjes denise