Ik ben eigenlijk al jaren van plan om een keer richting Australië/Nieuw-Zeeland te reizen en deze zomer moet het er van gaan komen. Ik wil ongeveer 6 weken naar Australië/Nieuw-Zeeland. Concrete plannen heb ik nog niet. Aangezien mijn vrienden het niet zien zitten zo’n lange tijd weg te gaan of er niet het geld voor overhebben, zoek ik iemand die mij wil vergezellen. Dan kunnen we samen kijken hoe we de reis kunnen plannen.
Wat tof dat je ook gaat rondreizen! Ik ga begin oktober voor 4 maanden naar Australie/ NZ. Ik ben van plan om ong 6 weken te trekken en daarna een vast plekje te zoeken om te werken/ mensen te ontmoeten en het leven down under mee te krijgen.
Hellow!
Ik ben ook van 1985 En ik zal vanaf de 10de september in NZ verblijven tot december. Ik ben van pplan om wat wwoofing te doen tussendoor, maar het lijkt me ook te gek om zelf op verkenning te gaan natuurlijk. Mijn plannen zijn ook nog vrij wazig op het moment,m aar dat maakt alles net leuker denk ik
Ook ik heb plannen om voor 6 weken naar australie en of new zeeland te gaan. Heb je al concrete plannen voor vertrek? Ik zal zelf te denken aan eind september begin oktober!
Wat leuk dat je ook wilt gaan…
Ik wil graag op 3 okt met de backpackersjumbo…
Misschien is dat ook wat voor jou…
Er is op 14 april een infodag!
Ik ga daar heen.
De info dag is bij schilphol in de buurt… Je kunt info vinden op de site van de backpackersjumbo…
Ik weet dat ik minimaal een half jaar wil blijven… Meer is nog niet bekend!