Rondreis September/oktober 2012

Hallo,

Mijn plan is om ongeveer half september naar Australië te gaan, met een tussenstop van een aantal dagen in Thailand of Japan. Dan wil ik voor ongeveer 6 weken door Australië reizen. Ik ben niet van plan om te gaan werken. Op de terugweg wil ik ook weer graag een tussenstop maken in Azië, bijvoorbeeld in Hong Kong.

Het lijkt me gezellig om deze reis samen met iemand te maken of om in ieder geval het eerste deel samen met iemand te reizen. Ik ben zelf 26 jaar. Als dit je leuk lijkt, hoor ik graag van je en kunnen we samen de reis wat preciezer plannen.

Groetjes

Is Nieuw Zeeland wellicht nog een optie voor je?

Nieuw Zeeland en Fiji staan ook nog op mijn verlanglijstje, dus die sluit ik ook zeker niet uit.

Mijn plannen richten zich met name op Nieuw Zeeland. Mijn idee is om via Hong Kong, Seoul of Singapore naar Nieuw Zeeland te vliegen. 3 dagen aldaar, vervolgens 4 a 5 week NZ met evt. Fiji en dan nog 3 dagen Los Angeles. Bij elkaar 5 a 6 weken. Lijkt jou dat wat?

Dit lijkt mij ook zeker wat, ben van plan om naar nieuw zeeland te gaan. Maar kan max 5,5 week.

Wat voor ideeen heb jij verder Marielle?

Hee Bommetje,

Wat een leuk idee! Ik ben zelf ook bezig met oriënteren om een reis te maken naar Australië aangezien ik een jaar de tijd heb voor ik weer verder studeer. Ook ik wil het liefst in september al gaan. Mijn voorkeur zou echter wel uitgaan naar 3 maanden. Hoe lang wil jij in totaal gaan? 6 weken Australië en dan hoeveel dagen/weken in totaal in Thailand en Japan? Ben je trouwens een man of vrouw? Zelf ben ik 20 jaar.

Groetjes,
Jasmijn

@ remos, heb verder nog niet zoveel plannen. Zit een beetje te twijfelen georganiseerd of toch het backpacken. Heb jij al wat concreets?