Australie en Azië

Hoi!

Ik ben van plan om in september naar Azie te gaan, en daar een maandje rond te reizen.
(Ik weet nog niet naar welk land, bijv. Thailand, Indonesie, Vietnam etc.)

Vanaf hier door naar Australie, om daar voor langere periode te reizen en af en toe te werken. Als de kans er is, ook graag naar Nieuw Zeeland!
Zijn er mensen met dezelfde plannen? Samen reizen is natuurlijk altijd leuker!

Groetjes

Hoi!

Wat een leuke plannen! Ik ben een spontane meid van 20 jaar, net m’n opleiding afgerond en ik wil zelf ook graag in september gaan reizen! Ik zou in ieder geval naar Australie willen (evt. in combi met Nieuw Zeeland), maar eerst een maand Azie is ook niet verkeerd!

Hoe lang wil je ongeveer in totaal gaan? Ben je trouwens een man of vrouw? En hoe oud?

Groetjes,
Jasmijn

Eerst Azië is zeker niet verkeerd! Ik begin in Australië, na een maand of 2 naar NZ, en dan via Azië terug, nog een weekje ontspannen. :zon02:

hoi :zon02:

Wat een leuke plannen! Ik zou je willen aanraden om eens een kijkje te nemen op de website van Activity International! Dat is een supergoede reisorganisatie die helpt bij het maken van dit soort reizen en ze bieden voor aussie ook startpakketten aan die hartstikke handig zijn voor je reis! Je kunt bijvoorbeeld ook met een groepsvlucht erheen>>>
Ik ben zelf 4 jaar geleden via hun op reis geweest en was echt een topervaring :slight_smile:

groetjes merel

1 like

Hi hi !

Ik ga in Januari naar NZ toe voor een maandje, daarna 4,5 maand naar australie oost en westkust en daarna nog richting bali !
Totaal een halfjaartje weg :smiley:
>>>

Hallo Luitjes, Klinkt allemaal geweldig !

Ik ben Deetje(man, 26jr) kom uit Amsterdam(NL duhh).
Zelf heb ik nog geen plannen uitgestippeld. Maar heb er wel zin in.

Ik heb Azië en Australië op mijn verlanglijstje staan.
Ik kan voor onbepaalde tijd mee.
Heb net mijn opleiding afgerond. Dus voordat ik begin met een baan eff eerst weg uit Nederland.

Ik ben een actieve jonge en vrolijk! Dus als jullie zin hebben in gezelschap laat me dan eff weten dan spreken we af.

Gr,
:wink:

Leuk! Ik ben van plan om begin september te vertrekken naar Australie, vliegen naar Sydney. Tussenstop van een paar dagen in Singapore…
Terugreis ga ik via Hongkong!
Nog meer mensen die begin september vertrekken :)?

Hoi! Ik ben ook net afgestudeerd en vertrek 18 september naar Australië om een jaar rond te reizen en deels te werken. Mijn plan is om vanaf Sydney ongeveer 450 km eerst landinwaarts te gaan om een poosje te werken, ik ken daar mensen en er schijnt daar veel (of in ieder geval voldoende) betaald werk te zijn. Dit plan kan echter ook zo weer veranderen:p Wanneer vlieg jij precies?

Ik vlieg ma. 10 sept naar Singapore, en dan de 13e vlieg ik door naar Sydney!
Ik ben ook van plan te gaan werken, wat voor werk wil jij gaan doen?

Groetjes

Hoi Allemaal.

Ik ben van plan om vanaf september, maar kan ook oktober worden richting Australie te vertrekken. Het lijkt me gezellig om de reis samen met iemand te maken. Zodat je er daar niet gelijk alleen voor staat. Sta zeker open voor stop-overs. Of we de hele reis samen maken kan altijd nog blijken natuurlijk!

Meer mensen met dit idee? :slight_smile:

Hoi!
Ik heb mijn ticket nu helemaal rond. Ik vertrek 10 september naar Singapore, en vlieg 13 september door naar Sydney.
Ik ga terug via Hongkong…
Zijn er nog meer mensen die deze periode naar Sydney vliegen??