Yow yow,
Ik vertrek woensdag voor 6 maand naar Australië (Sydney) en ga dan van daaruit op 23 maart naar Azië.
Mijn plan (in grote en zeker nog niet vastliggende lijnen):
Naar OZ ga ik met twee vrienden (24j & 28j). We gaan eerst een paar maanden werken in Regio Sydney, gecombineerd met de streek verkennen, surfen, duiken, natuurparkuitstappen, (enz.) en nu en dan een vet feestje.
Daarna (ergens in Januari ofzo) gaan we een Van kopen en langs Oostkust naar Cairns rijden. Na Cairns, gaan we naar Uluru en van daaruit naar Adelaide en Melbourne. Darwin & Perth liggen ook binnen de mogelijkheden en ook Tasmanië en Nieuw - Zeeland willen we doen indien mogelijk. Dus 3 a 4 maanden werken (en fun maken) en 2 a 3 maanden rondreizen.
Op 23 Maart vlieg ik dan alleen verder naar Bali (vanuit Sydney). Van daaruit wil ik over Java naar Jakarta trekken om daar de boot naar Singapore te nemen. Ik trek dan ook verder door Maleisië, Thailand, Cambodja, Vietnam & Laos.
Ik denk dat ik ergens tss half Juli en half Augustus 2008 terugkom (Nr Brussel, want ik ben een Belg).
Ik zal dus 4 a 5 maanden door Azië reizen en een week of 3 per land doen. In Thailand zal ik waarschijnlijk iets langer zijn aangezien ik van daaruit wil terugkeren.
Ik zoek niet echt een reispartner, maar het zou wel sjiek zijn om te weten wie er ook in de regio rondtrekt. Ook lijkt het me wel sjiek om in Azie wat mensen te ontmoeten aangezien ik daar alleen zal rondtrekken (alhoewel je zonder twijfel veel medebackpackers leert kennen).
Mensen die dus in Australie en/ of Zuidoost - Azië in die periode, laat hier gerust iets achter of contacteer mij op [EMAIL=“Jeroen_Bacelle@hotmail.com”]Jeroen_Bacelle@hotmail.com.
Grtz, en veel zotte reiservaringen voor iedereen hier!
Celle