Al een langere tijd droom ik ervan om weg te gaan. Nu heb ik de knoop doorgehakt en ben ik me echt aan het verdiepen in het rondreizen. Ik ben al eens door Thailand gereisd en ik was direct verliefd op het land. Azië lijkt me geweldig om verder te ontdekken. Misschien met een stukje australië?
Ik heb een paar duizend euro te besteden en ga t liefst zo lang mogelijk weg met dit bedrag.
Alleen durf ik dit avontuur niet aan, dus… Wie wilt er samen een reis richting Azië opzetten om zoveel mogelijk geweldige plekken te ontdekken?
Ik ben een enthousiaste, actieve vrouw van 24 jaar.
Hoi Anne, hoe lang was je van plan weg te gaan…? Ongeveer? Mij lijkt me het ook super gaaf om door Australië te reizen. Azië ben ik nog nooit geweeest dus daar kan ik niet over oordelen. Ik ben zelf (nog) 26.
Ik heb werkelijk geen idee. Het liefst zo lang mogelijk met het geld dat ik heb. Een ticket terug wil ik niet boeken, ik ga naar huis als het geld op is haha zoiets?
Dat klinkt goed! Ik heb soortgelijke ideeën :)… Zou graag eerst naar Azië willen gaan voor een paar maanden, en vervolgens naar Australië om te gaan werken en reizen… Wanneer zou je ongeveer weg willen? En wat zijn je plannen? Ik ben me nog aan het oriënteren dus heb nog geen vaste plannen… In ieder geval veel zien, veel rondreizen en ook wil ik graag in Azië mijn duikbrevet halen…
Zelf ben ik 23 jaar en woon in de buurt van Zwolle.
Ik wil ook rondreizen door Azie:) Heb vorig jaar 2,5 maand gereisd door Indonesië, Maleisië en Thailand. Ik wil nog erg graag naar Laos, Cambodja en Vietnam. Hoelang weet ik niet precies maar ik wil geen terugticket boeken. Wanneer wil jij ongeveer weg? Ik ga het liefst rond augustus of begin september. Ik sta ook open voor andere landen en suggesties!
Klinkt top! Zelf ben ik ook al in Thailand geweest. Echter het zuiden heb ik nog niet helemaal gehad. Dus zou het wel leuk vinden om daar nog even rond te kijken. Zelf zit ik naar Oktober/november te kijken ivm sparen en het regenseizoen.
Ik ben mezelf ook aan het orienteren om te gaan reizen richting Azie (Thailand, Myanmar, Vietnam, Laos, Maleisië) en dan door te gaan naar Australie om daar rond te trekken en het liefst met een camper. Zat zelf rond oktober te denken qua vertrektijd, alleen ik reis liever samen dan alleen merk ik. Het is voor mij iets relaxter. Ook sta ik open voor andere landen.