Azie/Australie Dec '09 - Mrt '10

Hallo,

Ik heb het plan om vanaf december '09 ca. 3-4 maanden te reizen in Azië (Thailand/Cambodja/Vietnam) en Australië. Ik ben me nog behoorlijk aan het oriënteren, dus nog erg flexibel v.w.b. data en bestemmingen.
Kernwoorden: relaxed, flexibel, nuchter, ontspanning, natuur, uitgaan, cultuur, comfort (niet overdreven, maar zeker geen doorgewinterde no- of low-budget traveller).

Wie ben ik en wat zoek ik?
32 (m), wonend in Amsterdam, werkzaam in de financiële sector en op zoek naar mogelijke reisgenoten (m/v) van 25-35jr die het bovenstaande aanspreekt.

Handige tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Groet,
D.

Hey!

23 ook goed?? Ik vertrek in november naar OZ…als je zin hebt om ff te kletsen stuur me ff een berichtje!

Groetjes,

Wen

Langzaam wordt er meer duidelijk :slight_smile:
Mijn plan is nu om te starten in Australië in december '09, uiterlijk januari. En dan in elk geval de route Sydney - Cairns. En daarna vanaf (midden) februari richting Azië: Thailand - Cambodja - Vietnam…

En de tickets zijn geboekt…!!
Begin januari via Singapore naar Sydney, over land naar Cairns, en half februari naar Bangkok, Thailand/Cambodja/Vietnam verkennen, en 5 weken later (eind maart) weer naar AMS…!