Reismaatje voor azie of australie

Hallo!

Ik wil rond september/oktober richting Azië ,
welke landen/eilanden ben ik flexibel in. Wel wil ik graag door thailand en cambodja reizen.
Wie wil er mee?

Groetjes Annelies

1 like

Hoi Annelies,

Ik ben van plan om in oktober ongeveer 3 weken naar Azië te gaan. September lijkt mij niet de optimale reistijd, omdat het dan in Thailand nog regenseizoen is. Mijn plannen zijn op dit moment nog niet heel concreet, maar Thailand en Cambodja staan ook zeker op mijn lijstje. Verder zou ik ook landen als Laos, Vietnam of zelfs de Filippijnen (veel goede dingen over gehoord) willen bezoeken tijdens deze reis. Australië bewaar ik voor later.

Over mij: ik ben een man van 25, werkzaam bij een verzekeraar en heb al aardig wat reizen op mijn naam staan. Tijdens mijn reizen wil ik niet alleen dingen zien, maar ook nieuwe mensen ontmoeten. Ik denk dan niet alleen aan medereizigers in hostels, maar spreek ook graag af met locals die ik vantevoren leer kennen via internet (1-3 keer per reis). Zo krijg je een goed beeld van hoe de mensen in een land zijn.

Klinkt dit leuk? Stuur me maar een berichtje of een reactie hier.

Groetjes,
Laurens

1 like

.

Hoi,

Ik ben Lisette 21 jaar en ook opzoek naar iemand die met mij o.a. Thailand wil zien… Ik ben ook erg flexibel en er staat nog niks vast! Ik zou de maanden april, mei en juni kunnen. wie weet kunnen wij wat voor elkaar betekenen.

Groetjes lisette

He Annelies,
Zag jouw berichtje staan dus dacht ik reageer even want heb ongeveer dezelfde plannen. Wil graag september oktober door Azië reizen, het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik wil vliegen op Bangkok en de rest staat nog open. Jij inmiddels al meer plannen? Heb verder al vrij veel reis ervaring met name met Azie.
Je kan me toevoegen op Facebook als je dat ook handiger vindt, zoek op: Sanne Loeff
Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Ik zit vanaf oktober ook in de regio! mocht je keer een biertje/wijntje willen pakken kan je altijd een bericht sturen!

1 like