Aankomende oktober wil ik voor drie a vier maanden richting Zuidoost Azie!Zodra ik begon met plannen maken had ik het idee, er is vast wel iemand in mijn omgeving die het zelfde plan heeft. Zodat we gezellig samen zouden kunnen starten met onze reis. Helaas is dit niet gebeurt. Veel van mijn vrienden zitten met hun werk, studie, stage, geldtekort etc.
Daarom ben ik nu op zoek naar een reismaatje!
Zelf ben ik 21 jaar en heb afgelopen jaar als juf op een basisschool gewerkt. Waarschijnlijk kan ik in februari weer terugkomen op deze school en daardoor heb ik nu heerlijk een paar maanden vrij. Aagezien ik al jaren roep dat ik graag naar Zuidoost Azie wil, is dit nu het moment.
Ik weet dat ik erg laat ben met het plaatsen van een oproep, maar ik hoop op leuke reacties.
Leuk zeg dat je zo lang weg kan! Ik kan helaas minder lang weg. We schelen wat in leeftijd, maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Ik ben Kristin, 27 en ga eind november voor bijna 4 weken naar Thailand. Wil daar rondtrekken. Heb je al een idee wanneer je Thailand wil aandoen? Misschien kunnen we ergens meeten!
Ik ben Anouk (ook 21) en vertrek 2 november naar Bangkok, blijf er tot 21 januari. Ik begin met noord Thailand , dan laos, vervolgens of Vietnam of Cambodja, of allebei. Daarna zuid thailand.In ieder geval lijkt het heel erg op elkaar. Ik ga wel iets korter, dus misschien een stukje samen reizen ?
Heb je ondertussen al een reismaatje gevonden ?
Ben benieuwd!
Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.
Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?