Reisgenootje oktober-november Zuidoost-Azië

Hoi allen,

In oktober en november ben ik van plan om op reis te gaan voor ongeveer 7 weken naar Thailand- Cambodja en waarschijnlijk een stukje Laos of Vietnam. >>>

Dit wordt mijn eerste reis alleen en ergens is het toch een fijn idee dat ik mijn reis of in ieder geval een gedeelte hiervan, kan delen met iemand. Wie heeft ook plannen om in deze periode naar Zuidoost-Azie te gaan en zoekt nog een reisgenootje?! Ik ben trouwens 29 jaar, werkzaam in de zorg, enthousiast en flexibel! Ik wil tijdens mijn reis graag ontspannen, veel van de natuur zien, jungle trekkingen doen, culturele uitjes, kookcursussen of yogalessen volgen… maar een feestje vind ik ook heel leuk!

Wie o wie spreekt dit bericht aan?

Liefs!

Hoihoi,

Wat leuk dat je richting Azië gaat en wat een leuke plannen heb je! Ik heb zelfs zo’n 5 jaar geleden voor 4 maanden door Azië gereisd en dat was echt een super gave ervaring! Ik heb vanaf 6 oktober 3 weken vakantie en wil dan of richting Zuid-Amerika gaan of weer richting Azië. Aangezien ik al veel in Azië gezien heb zal mijn keuze dan zijn om bijvoorbeeld richting het zuiden van Thailand te gaan en Myanmar. Wellicht dat dit je ook aanspreekt en dat we kunnen kijken of we (een gedeelte) samen kunnen reizen:).

Even kort iets over mezelf. Ik ben 27 jaar, kom uit Brabant en werk als ambulante begeleidster in de gehandicaptenzorg.

Groetjes Amy

Hi hallo,

Ik kwam je berichtje tegen, en dacht ik reageer. Ik heb net mijn ticket geboekt naar Bangkok (19 oktober) en ben van plan om in Zuidoost-Azie te reizen voor 5/6 maanden. Filipijnen staan sowieso hoog op mijn lijstje, maar ik heb ook naar Vietnam, Cambodja en Laos gekeken.

Het is ook mijn eerste reis alleen, dus ik weet ook niet wat me te wachten staat. Ik ben 26 jaar, was de afgelopen 4 jaar werkzaam in de zorg (baan opgezegd nu), enthousiast, flexibel en een echte levensgenieter. De opsomming die jij geeft van de reis spreekt mij aan. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur gerust een mailtje cc.pattiradjawane@gmail.com :slight_smile:

Liefs,
Cheyenne