Ik ben een ondernemende meid van 25 en ik zoek een reisgenoot om in oktober/november enkele weken in Azie te gaan rondtrekken. Ik zou graag naar Cambodja/Vietnam/Thailand gaan. Plannen: geen! Lekker genieten van de cultuur, natuur en op z’n tijd een feestje… Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik zou bijna een soortgelijk berichtje op de site gaan plaatsen.
Zoek ook een reisgenoot voor die periode. En had ook het plan om naar dezelfde landen toe te gaan. Genieten van cultuur, natuur en af en toe een feestje klinkt mij goed in de oren!
Ik heb dus zeker zin om mee te gaan. Misschien even mailen om elkaar beter te leren kennen?
Oh ja, ik ben 24 jaar.
hoi
ik ben 27 jaar en wil in nov 4 weken naar thailand/laos gaan. en wil ook lekker genieten en veel leuke dingen doen.
dus als je het wat lijkt mail me.
groetjes Gabsky
Leuk bericht! Zelf ben ik 22 jaar oud, en wil na mijn studie vanaf oktober / november ongeveer 2 maanden gaan rondreizen door Zuid-Oost Azie. Plannen zijn exact hetzelfde ;)!
Misschien sowieso leuk om een stuk(je) samen te reizen?
Ik heb het plan om begin oktober met de Trans Mongolië Express te gaan en dan de maanden tweede helft oktober/november/december door zuid-oost Azie te trekken!!
Lijkt me leuk om contact te onderhouden en wellicht (deels) samen rond te reizen!
Rond 6 oktober ben ik van plan om voor ca. 6 weken naar Azie te gaan. Ik denk een beetje aan India & Nepal, Indonesie of vliegen op Bangkok en dan overland de landen Laos en Cambodja aan te doen. En op de terugweg naar Bangkok een paar dagen heerlijk op het strand bijkomen.
Wie heeft er zin om mee te gaan. Ik ben Pascal, 30 jaar, avondtuurlijk en in voor veel leuke actieve dingen. Ik wil graag low budget rondtrekken en zoveel mogelijk zien, doen en genieten van het relaxte Azie.
hej mensen,
de eerste week van augustus ga ik richting indonesie en de eerste week van oktober kom ik aan in thailand (bangkok) vanaf dan heb ik nog geen plannen, wil dan graag thailand en een omliggend land zien.
Altijd leuk om met iemand of met een groepje te gaan rezen. interesse stuur dan een prive berichtje.
ik ben trouwens een meid van dan intussen 21 jaar.
Ook ik heb plannen om naar Azië te gaan. Wil zelf zo rond nov/dec gaan. Wil beginnen in Thailand en daarna door naar Vietnam en Laos. Ik ben vorig jaar 6 weken in Thailand en Cambodja wezen backpacken en dat beviel me echt super goed!! Ik zou het leuk vinden om in ieder geval de eerste dagen samen met iemand door te brengen en daarna kijken we wel weer verder! Hou jij net als ik van strand, feest en ook een beetje cultuur? stuur me dan gewoon even een berichtje!
Ikzelf ben een jongen van 26 uit Rotterdam.