Reisgenootje Azie gezocht voor de maanden sept t/m dec

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Esther, 25 jaartjes oud en woon in Brabant. Afgelopen januari ben ik geslaagd en voordat het serieuze leven begint wil ik eerst gaan reizen.

Eind augustus/begin september ga ik naar Azië voor vier maanden. De landen waar ik graag heen wil zijn Cambodja, Vietnam, Laos en Birma.
Paar jaar geleden ben ik al naar Thailand geweest en aangezien er in Azië genoeg te zien is sla ik dit land over. Ik ben opzoek naar een gezellige, spontane reisgenoot die ongeveer in dezelfde periode gaat backpacken in Azië.
De landen staan niet “vast”. Landen als Malaysia, Indonesië, India en Nepal vind ik ook prima!

Ik hoor graag van je als je interesse hebt om een gedeelte of de hele reis samen te reizen.

Groetjes,

Esther

Hoi Esther!

Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden? Ik wil graag in september 2 á 3 maanden door Azië gaan reizen. Landen die mij trekken zijn Thailand, Maleisië en Indonesië maar sta in principe nog voor alles open.

Graag hoor ik van je!

Groetjes Nienke

Heej Esther,

Ik ben Patty ook 25 jaar oud en ik ben ook van plan om te gaan backpacken door Azië vanaf eind augustus. Heb jij al wat meer concretere plannen gemaakt?

Groetjes,
Patty

Hee Patty en Nienke,

Sorry voor de late reactie en leuk dat jullie ook gaan!

Maar nee, nog geen reisgenoot gevonden :slight_smile:

Mijn plannen zijn tot nu toe: 1 maand Indonesië, 1 week Bangkok (voor visum Myanmar), 3 weken Myanmar, 1 maand Laos/Cambodja en tot slot 1 maand Vietnam.
Hebben jullie al plannen gemaakt?

Hallo,
Ik weet niet of jullie inmiddels al concrete plannen hebben maar ik zoek meerdere reisgenoten.

Ik wil namelijk in dec. of januari naar Sumatra en daar een bouwsteen-rondreisje nemen van van 7 a 10 dagen. (voorafgaand van 3 mnd vrijwilligerswerk)
Het handigste hiervoor is als je een groepje formeert. tot 6 personen.
Alles staat nog in de kinderschoenen bij me. Moet zelfs nog kijken voor plek wb het vrijwilligerswerk maar ik ben er al geweest dus ze kennen me (en vroegen me ook terug. Dit is op Bali. En moet ook alles nog bekijken wb. vliegtuig etc. met binnenlandse vlucht.

Maar misschien vinden jullie me te oud. (ben 49 jaar) maar iedereen schat ma veel jonger en zo voel ik me ook haha…
Als het meer concreet is zal ik hiervoor ook nog een aparte oproep doen.

Hoi allemaal! Misschien handig om e-mailadressen uit te wisselen om met elkaar te contacten?

Ik denk dat ik moet afhaken aangezien ik mijn plannen heb gewijzigd naar een andere datum.
Ik wil nu NA m’n 3 maanden vrijwilligerswerk vakantie houden omdat dat handiger is.
Het wordt dus dan half maart t/m half april.
Ben wel vanaf december dus op Bali waarin ik in de weekenden vrij ben…Mocht het wel handig zijn voor jullie dan hoor ik het wel.

Hey Esther,

Ik ben Anouk, 23 jaar, en ik studeer in juli af en ik zou eerst ook nog graag een grote rondreis maken.
Heb je toevallig al een reismaatje gevonden?

Groetjes

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd Anouk.

Hey,

ik heb een maand geleden een roadtrip met de motor gedaan met een maatje van me door Frankrijk, Spanje en Portugal. Dit is me zo goed bevallen dat ik heb besloten te stoppen met werken eind augstus om gedurende 1 à 2 jaar te gaan reizen. (hoeft niet persé met de motor)
Heb wel wat spaargeld staan en zou onderweg ook wat werken waar mogelijk. (fruitpluk ed.)

Nieuwe ideëen en reisgenoten zijn dus altijd welkom. Ik reis graag volgens het motto: 'we zien wel waar we uitkomen, low budget, en vooral de sociale interacties met de mensen die ik onderweg tegenkom interesseren me, vandaar dat ik ook graag reis in landen waar ik de taal spreek(ned,eng,frans,en spaans ben ik aan het leren)

Je kan me toevoegen:

Grtz
Jonathan

Heeey!
Ik ben van plan om in oktober/ november 3 weken naar Azie tegaan. Land is nog niet bekend. Indonesie, Vietnam, Birma lijkt me leuk, maar iksta open voor andere opties. Nog iemand die een reisgenoot zoekt? Dan hoor ikdat graag! Ik ben 28 jaar en heb al wat reiservaring.
Groetjes!