Na maanden keihard gewerkt en gespaard te hebben ben ik van plan om rond november 2008 door Zuid/Oost Azie te backpacken voor een aantal maanden.
Alleen ontbreekt er nog een reisgenoot. Aangezien vrienden/ vriendinnen vast aan hun werk/studie/huisje etc zitten en ik het best spannend vind om alleen te vertrekken zoek ik een gezellige,avontuurlijke reisgenoot!
Ik heb nog geen vaste route uitgestippeld, maar wil graag o.a door Thailand, Vietnam, Cambodja,Laos, Tibet en Nepal reizen. Het liefst low budget en eventueel vrijwilligerswerk in een weeshuis o.i.d doen. In hostels en pensions overnachten, in contact met andere reizigers en locals komen en ter plekken bekijken waar we heen reizen.
Gave excursies maken, uitgaan, goed gesprek met een glas wijn erbij, fotograferen, vrijwilligerswerk, mooie stranden bezoeken en vooral genieten!!
Ik ben een meid van 25 jaar en zoek een reisgenoot van rond dezelfde leeftijd.
Na het lezen van jouw bericht ben ik erg enthousiast geworden! Ik wil zelf ook erg graag richting Azië. Het enige wat me tot nu toe tegenhoud is dat ik liever niet alleen naar Azië ga. Wel ben ik al een paar maanden alleen naar Australië en Nieuw Zeeland geweest.
Het lijkt me leuk om jouw ideeën over het reizen verder te horen. Het lijkt mij ook een ontzettend mooie ervaring om vrijwilligers werk te doen tijdens het reizen trouwens!
Ik ben een meid van 26 jaar, ik heb plannen ook begin november richting Azie te gaan. Landen die ik graag wil bezoeken zijn Thailand, Cambodja, Vietnam, Maleisie en evt. Laos ook nog.
Het lijkt mij net als jou leuker om met zn 2en te gaan. Ik ben flexibel, hou van gezelligheid, activiteit, beetje cultuur, natuur, ben voor van alles wel in. Low budget geeft voor mij ook de voorkeur. Maar een mooie excursie mag best iest meer kosten. Ik ben van plan om ongeveer 8 weken te gaan.
Ben van plan 4wkn te gaan, maar verlenging is eventueel mogelijk met 4wkn;)
Maleisie staat bij mij op het moment bovenaan mijn verlanglijstje! Maar omliggende landen zijn ook een optie.
Ik heb weinig eisen, zolang het maar een onvergetelijke tijd gaat worden! (actief, avontuur, uitdaging, andere reizigers ontmoeten, met een goed boek op een prachtig strand liggen etc)
Hey!
Ik ben Zoe en ik heb net twee maand door Thailand gebackpackt. Ben nu even gesettled in Maleisie (werk) en begin december vertrek ik richting Indonesie voor 1 a 2 maand. Daarna wil ik (denk ik) richting Vietnam en misschien Cambodia en Laos.
Ik weet niet of er qua tijdschema van jouw reis een overlappende periode is? misschien is het leuk ergens onderweg te meeten, als het klikt kunnen we dan altijd een stuk opreizen! En echt hoor, onderweg ontmoet je zoveel mensen met wie je, zonder dat je het doorhebt, zomaar een paar dagen of langer onder de pannen bent!! Superleuk!!
Mijn MSN; groteteen33@hotmail.com