Reisgenoot gezocht Azie oktober 2011

Hi allemaal,

Ik ben opzoek naar een reisgenoot! Ik wil oktober/november/december voor maximaal 6 maanden vertrekken naar zuid-oost Azië. Landen die me aanspreken zijn thailand, laos, vietnam, cambodja, Indonesië en Maleisië. Ik heb nog geen vaste plannen, maar wil het liefst beginnen in thailand en vandaar uit door reizen naar andere landen.

Dan nog even iets over mezelf; Ik ben 23 jaar en werk in de jeugdzorg. Vorig jaar heb ik een aantal maanden vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en nu wil ik weer wat van de wereld zien. Tijdens mijn reis wil ik kennis maken met cultuur + natuur, hou van sportieve activiteiten, op zijn tijd lekker relaxen en een feestje. bv. duiken/snorkelen/surfen, tempels zien, nationale parken+ jungle tocht, full moon party. Ik wil graag lowbudget reizen en op deze manier ook zoveel mogelijk zien hoe de lokale bevolking leeft. Daarnaast vind ik het boedisme in Azie ook erg interessant!

Ik ben opzoek naar een reisgenoot om mijn reis mee te beginnen en/of langere tijd mee samen te reizen. Vind het vooral belangrijk dat het klikt, je ervaringen kunt delen, op z’n tijd een goed gesprek kunt voeren en lol hebt met elkaar.

Kan je je hier in vinden?? Laat dan maar iets weten!

Groetjes marlies

Ey Marlies

Ik ben van 19 april tot en met 21 maart in Laos en Cambodja.
Ik weet niet of jij er die periode ook bent.

Ik vlieg naar Thailand maar vlieg gelijk door naar het Noorden.
Van daaruit steek ik de grens over naar Laos om van noord naar zuid te reizen…
Hier maak de oversteek naar Cambodja en van daaruit vlieg ik weer naar Thailand…
Staat nog niet heel veel vast maar de dingen dingen die jij leukt vindt komen aardig overeen met de mijne… :slight_smile:

Mocht je er die periode ook zijn mybe leuk als het klikt een deel samen te reizen…
Ik las dat je in de jeugdzorg werkte …
Ikzelf zit bij de politie…

Hoor wel van je greez Roy

Hoi Marlies,

Ik ga begin oktober 2 weken naar Sumatra. Als het je leuk lijkt om een stuk samen te reizen en dit uitkomt met je plannen, laat maar iets weten.

Groetjes Maartje

Hoi,
Ik vlieg 27 sept. naar Nepal, 11 nov naar Thailand, en 6 dec. naar Vietnam, 18 jan terug naar NL of misschien niet :-).
In Nepal wil ik Annapurna Circuis lopen, Raften, Culturele dingen, misschien nog een korte trekking als ik nog tijd heb.
Thailand wil ik graag rond trekken, duiken, stranden, eilanden, cocktails, feestjes :slight_smile:
Vietnam, ga ik van zuiden naar noorden trekken (Ho Chi minh city,Phan Tkiet, Nha Trang, Hoi An, Hue, HANOI, Sapa, Halong bay) Mekong delta, tunnels, tempels, rijstvelden, strand, duiken, surfen, Cat zeilen, lekker eten, trekking doen in Sapa en dus lekker genieten.
Groetjes,
Pouya (man 30)

Hoi Marlies,

Mijn naam is Bart, ben 26 jaar oud en in april afgestudeerd. Helaas is afgelopen week mijn reispartner last minute afgehaakt. Hierdoor ben ik momenteel ook zelf op zoek naar een nieuwe reisgenoot voor een trip richting Azie-Australie. Mocht je nog iemand zoeken of al een gezellig ‘clubje’ bij elkaar hebben laat het dan maar even weten. Mogelijk kunnen wij er dan samen uitkomen.

Mvg,
Bart P.

Hoi Marlies,

Bedankt voor je reactie. Ik krijg de melding dat je mailbox vol is dus bij deze.

Onze plannen waren om in oktober op Bangkok of Hongkong te vliegen en dan thailand, laos, vietnam, cambodja, Indonesië, Maleisië en eventueel nog Australie aan te doen afhankelijk van de tijd en kosten. Een vaste route hadden wij ook nog niet uitgestippeld. Ons idee was de eerste 2-3 weken een beetje te ‘planne’ en dan ter plekke verder te kijken. Ik hoop zelf ook een mix te vinden van cultuur, natuur en sportieve uitdagingen. Verder ben ik vrij gemakkelijk en breed geinteresseerd.

Heb jij inmiddels al iets af kunnen spreken met Lonneke en anderen (http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=114417&page=3 )? Ik begrijp dat zij ook een zelfde soort plannen hebben? Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen.

Groeten,
Bart

Hey Marlies,

heb je al plannen gemaakt voor je vertrek?
Ik zit momenteel in Cambodja en wil eind september naar
Vietnam, China, Laos en dan half november naar Thailand om
vrijwilligerswerk te doen.
Misschien heb je zin om samen te reizen? Mijn plannen staan
niet vast, bovenstaande is de globale lijn.

Mijn naam is Wieke, 25 jaar, en ik ben in juli afgestudeerd van
de master Muziektheater in Arnhem.

Je bericht was een flinke tijd terug, maar wie weet!

Groet, Wieke