Ook ik heb plannen om naar Azië te gaan. Wil zelf zo rond nov/dec gaan. Wil beginnen in Thailand en daarna door naar Vietnam en Laos. Ik ben vorig jaar 6 weken in Thailand en Cambodja wezen backpacken en dat beviel me echt super goed!! Ik zou het leuk vinden om in ieder geval de eerste dagen samen met iemand door te brengen en daarna kijken we wel weer verder!
Hou jij net als ik van strand, feest en ook een beetje cultuur? stuur me dan gewoon even een berichtje!
Ikzelf ben een jongen van 26 uit Rotterdam.:wereld:
Hey!
Mijn tickets zijn al geboekt en mijn plannen zijn rond, ben vanaf augustus tot en met januari in Azie (Indonesie en Thailand). Ik kom 1 november in Bangkok aan en begin dan 6 november met mijn vrijwilligerswerk in Zuid Thailand.
Misschien kunnen we elkaar in Bangkok treffen als je dit leuk vindt…
Groetjes, Lenneke
Bedankt voor je reactie! Ik wil graag meer over je plannen horen! Het lijkt me in ieder geval leuk om elkaar in Bangkok te treffen! Misschien even contact houden via msn/mail? Cyriel_n@hotmail.com
Hej,
in augustus zit ik in indonesie, halverwege september vlieg ik naar maleisie (borneo) en halverwege oktober kom ik aan op bangkok. Vanaf dan zoek ik ook een reisgenootje. eerste deel van thailand heb ik nog niet zoveel gepland maar dat ik begin december naar zuidthailand wil is een feit. Ik wil mijn reis nl. afsluiten met een full moon party ( super gaaf als je van festival, techno, house etc. houdt)
Ik ben eerder in Thailand geweest, en twee keer een Full moon party op Koh Paghnan meegemaakt…dit jaar zeker weer! Heb je een prive berichtje gestuurd…
Hallo!
Ik ben ook net terug uit Thailand en Cambodja en wil ook nog graag naar Laos en Vietnam!
Mijn plan is om begin oktober naar Thailand te vliegen en dan van daaruit in een maand Laos en Vietnam te doen en dan naar Australie te gaan. Dus als je nou een paar weekjes eerder gaat kunnen we het misschien samen doen!! Ik hou iig veel van feesten dus dat zit wel goed, ben ook twee keer naar de FullMoon geweest en vond het echt geweldig!
Nou volgens mij genoeg mensen hier om mee te reizen!
mijn plannen: 3 november land ik op bankok, 31 maart (tot nu toe…) ga ik weer terug. in de tussen tijd ligt er eigenlijk nog niets vast. Maar wil zeker thailand, laos, cambodja en vietnam zien. en misschien myanmar, even afhankelijk van de situatie. Ik heb nog niet echt een reisschema, heb net 4 jaar gestudeerd dus heb wel even genoeg gepland. Ga alles lekker op me af laten komen.
qua reizen ben ik de moeilijkste niet. genieten, relaxen en veel ondernemen en zien.
Ik heb nog niet echt veel gereisd en nog nooit alleen, en zou het daarom fijn vinden om zeker de eerste tijd (dagen) niet overal in mn eentje aan te komen. Ik hoef niet persé die 5 maanden met iemand vol te maken, maar zo lang het leuk is is het leuk en daarna zien we wel weer verder.
over mij: 22 jaar (23 tegen die tijd), afgestudeerd socioloog (ja ben heel sociaal ;)), woon nu in utrecht en ben afkomstig uit brabant. Nog niet veel gereisd, deel van europa gezien, en stukjes midden-oosten. Maar nog nooit alleen weggeweest.
@ lenneke: Jij gaat vrijwilligerswerk doen in zuid-thailand? hoe heb je dat precies geregeld? ik ben eigenlijk ook zoiets van plan, maar weet niet zo goed hoe ik dat het beste kan aanpakken. heb namelijk geen zin om daar veel geld voor neer te leggen. Wat voor iets ga jij doen?
Ik ben vanaf eind oktober in thailand…
wil ook graag naar de full moon partys! lijkt me erg gaaf… Verder wil ik gewoon heel graag door thailand reizen en eventueel naar cambodja, laos en vietnam…
mocht het budget het toelaten dan reis ik alleen 1 a2 maanden door thailand en ga ik door naar australie.
Voor deze periode zit ik overigens in Indonesië ( vanaf 6 augustus )
als iemand een beetje dezelfde plannen heeft… let me know
Ik ben overigens een dame van 21 uit het gezellige zeeland.
He klinkt allemaal erg goed hier!!
Ik heb net twee maand backpacken in Thailand achter de rug en zit nu drie maandjes in Maleisie. Vanaf december wil ik een a twee maanden naar Indonesie terug (ben hier drie jaar eerder ook al een maand geweest) en daarna waarschijnlijk naar Vietnam en evt Cambodia en Laos. Ik heb eigenlijk niet echt vaste plannen verder…!!
Ik zoek opzich geen vaste reisgenoot oid, maar het lijkt me superleuk om onderweg es af te spreken! Als het klinkt kunnen we dan altijd een stuk samen reizen!
Mijn MSN, mochten jullie me willen toevoegen; [EMAIL=“groteteen33@hotmail.com”]groteteen33@hotmail.com (niet te lang over het email adres nadenken…)