Mijn naam is Madelon, 24 jaar en ik woon in Nijmegen. In januari 2015 wil ik heel graag 3 maanden of langer gaan reizen in Azië. Mijn plan is om te beginnen in Thailand en daarna door te gaan naar Laos,Cambodja,Vietnam, Maleisië en Bali maar ik sta open voor allerlei suggesties! Ik zou het heel leuk vinden als ik dit samen met iemand kan gaan doen die ook van cultuur, natuur, stranden, ontdekken, zoveel mogelijk dingen zien en af en toe een feestje houdt. Ik ben spontaan,open minded, ik hou van gezelligheid en ik kan me goed aanpassen. Ik ben actief en kan ook rustig zijn. Ik heb al veel gereisd maar ik ben nog nooit in Azië geweest. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!
Ik ben Marlieke 22 jaar oud en woon in Breda. Ik heb ongeveer de zelfde plannen die jij hebt. In januari wil ik voor 2/3 maanden door Azië gaan reizen. Ik begin sowieso in Thailand en wil waarschijnlijk Cambodja, Laos en Vietnam er bij doen. Mijn plannen zijn nog niet concreet maar dat komt wel Jou plannen zien er in elk geval veelbelovend uit!
Ik reis alleen maar in een groepje of met iemand samen lijkt me ook tof.
Mijn naam is Moniek, 23 en ik ga ook die kant op eind januari. Ik begin met 2 weken vrijwilligerswerk in de buurt van Bangkok en daarna wil ik nog zo’n 4 maanden door Zuidoost Azie reizen. Het lijkt me leuk om onderweg wat mensen te treffen. Hebben jullie al een route in gedachten?