Thailand, Laos - (juni en juli)

Hey:smile:,

Ik ben een jongen van 20 jaar en ik ben van plan om in de zomer een aantal weken naar Azië te gaan backpacken. Het liefst maak ik deze reis samen met iemand. Ik wil naar Bangkok vliegen en vanuit daaruit gewoon verder het land(en) doortrekken. Laos ben ik ook nog van plan om te doen, de cultuur en natuur moet daar schitterend zijn!

Greetz, Sam.

hey,

Ik ben Maarten, 23 uit Winterswijk. Ik heb ook de plannen om deze zomer richting Azië te gaan. Vietnam staat hoog op mijn lijstje. Maar voor andere landen (thailand/cambodja) sta ik open. Mijn enige “probleem” is dat ik maar 3 weken de tijd heb (van 23 juli tot 15 aug). Komt dit overeen met jou plannen?? Mijn mail is [EMAIL=“maartenvanswigchem@hotmail.com”]maartenvanswigchem@hotmail.com

gr maarten

Hi! ik ben 19 jaar, en wil vanaf begin juni tot begin augustus ook graag naar Azie. Thailand, Laos en Cambodja is eigenlijk wat ik graag wil zien. Ik heb al veel gekeken voor vrijwilligerswerk, maar dan ben je erg gebonden aan een plek. Ik wil graag veel van de landen zien, alleen 2 maanden lang alleen vind ik toch wel érg eenzaam.

Groetjes, Krista Rosielle.
[EMAIL=“Krista_@live.nl”]Krista_@live.nl

Hey ik ben 22 jaar en wil ook vanaf begin juni naar thailand gaan!! ik ben niet echt gebonden aan tijd en ook qua planning ben ik helemaal open. Het lijkt me wel heel cool om vanuit bangkok naar singapore te reizen. graag zou ik wel in thailand mijn duikbrevet willen halen omdat het duiken daar echt geweldig moet zijn. op het moment ben ik opzoek naar een reisgenootje omdat alleen reizen ook maar alleen is :wink:

Grt,
Ralph

Ralphmeys@gmail.com