Thailand,Cambodja,Laos,China,Indonesie

Hey,
Ik ben 35jaar en kom uit Antwerpen .
Ik ga ongeveer midden oktober richting Azie voor ongeveer 25dagen om daar te gaan backpacken. En natuurlijk mag duiken,fun en cultuur niet ontbreken Heb nog geen vaste plaatsen die ik zeker wil gaan bezoeken dus alles kan nog . Ik ben al enkele keren in Azie geweest de laatste jaren .
Dus was ik nog op zoek naar een reisgenoot (m/v) leeftijd speelt geen rol .
Als er mensen zijn die nog iets willen weten vraag het dan maar.
Groetjes

hoi johnno,

ik wil zelf ook 3-4 weken naar azie en een zoek reisgenoot. Weet nog niet waarnaar toe. Zat zelf te denken Maleisie en indonesie (bv Bali, Lombok, Sumbawa). Verder nog geen echte plannen. Beetje rondreizen cultuur snuiven, chillen en zeker ook duiken. Bepaal ter plekken meestal wel wat te doen. Dus alleen Ticket heen en terug van te voren regel. Ik ben al in Vietnam, Laos, bali en Lombok geweest. Ik heb in principe vrij eind okt. tot met nov. maar kan evt. schuiven met data. Misschien vind je het leuk in contact te komen.

Groeten Dennis
Breda (NL)

Hey,
Ik ben in het voorjaar Malesie & borneo gaan doen en dat was super . Maar wil in contact komen , want weinig reacties voor deze preiode dus was ik al van plan te verschuiven naar maandje later.
Je vind mij op facebook Van Havere Johnno

Hai allen,

Ik weet niet of jullie vast zitten aan oktober (regenseizoen) en of jullie het land al hebben bepaald ?!
Ik ga 13/11 naar Thailand. Lekker ruim 3 weken backpacken.
Mocht de tijd en plaats elkaar overlappen is misschien leuk om te meeten.

Groetjes Mariel (29)