4/6 weken Thailand/Laos/Cambodja vanaf ± 20 nov 2010

Hoi hoi,

Ik ben Astrid, 22 jaar en heb net mijn studie Toerisme afgerond. Ik ben van plan om rond 20 november naar Bangkok te vliegen om vanuit daar 4 tot 6 weken rond te reizen door Thailand, Laos en Cambodja. Ik ga voor de natuur en cultuur van deze landen maar ook om lekker te relaxen op de mooie eilandjes en ik vind het leuk om gezellige andere backpackers te ontmoeten.

Omdat mijn vrienden en vriendinnen wel willen maar geen tijd of geld hebben om met mij mee te gaan, ben ik op zoek naar een gezellig reismaatje. Wil jij ook rond 20 november naar Azië maar reis je liever niet alleen? Ik hoor het graag!

Groetjes Astrid

Hoi hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde idee maar zal/wil al iets eerder vertrekken, waarschijnlijk eerste week van november. Maar miss kunnen we ergens in nov samen reizen… Ik ben dan in ieder geval nog in Thailand!

Groetjes

Hoi Astrid,

Ik vertrek 15 november al naar Thailand en wil graag 6 tot 8 weken, door Laos, Vietnam en cambodja reizen, om daarna naar de zuidelijke eilanden van Thailand te gaan.
Misschien vind je het leuk om samen te reizen.
Ik vertrek wel iets eerder, maar wellicht kunnen we daarna (een gedeelte) samen reizen.
Ik heb geen vast omlijnde plannen, maar het lijkt me in ieder geval wel heel leuk om door noord Vietnam te reizen (na noord Thailand), aangezien veel vrienden dat hebben aangeraden (geen tot weinig toeristen daar).
Laat maar weten of je het het leuk vind.

gr Gijs

Hoi,

Ik ga op 23 november naar thailand voor 3 weken.
Heb ook nog geen vaste planning. Lijkt me ook wel leuk om met iemand samen te reizen.

groetjes Alice

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reacties… Ik heb tot op heden niemand kunnen vinden om mee naar Azië te gaan, daarom heb ik m’n reis een paar maanden uitgesteld. Ik wil nu in februari of maart gaan. Dit komt ook beter uit met mijn werk.

Als er mensen zijn die in deze periode naar Azië willen reizen, ik hoor het graag!

Groetjes Astrid

Hoi Alice,

Ik ga wel een week eerder, maar moet eerst naar een bruiloft.
Daarna kunnen we misschien samen reizen.
Blijf je alleen in Thailand of pak je ook nog een stukje Laos of Vietnam mee?

Gr Gijs

Hoi Gijs,

Ik ga de eerste week duiken. En daarna alleen thailand. Ik ga maar drie weken… :chin:

groetjes alice