Thailand/Cambodja/Laos juli 2014

Hallo,
Ik zou graag vanaf 1 juli 2014, 4 à 5 weken rondtrekken met de rugzak door Thailand, Cambodja en Laos.
Gewoon de heen -en terugvlucht boeken en rondtrekken van hostel naar hostel (af en toe een hotel mag ook) vind ik super!
Een combinatie van cultuur, actie en af en toe een feestje vind ik ideaal!!!
Graag zou ik dit doen met 1 tot 2 personen rond de leeftijd van 25 tot 35 jaar.
Wie interesse heeft, laat zeker iets weten!
Groetjes Lobke

Hey Lobke,

Klinkt goed! Heb je al eerder in andere landen gereisd? Het lijkt me leuk om misschien (een gedeelte) samen te reizen. Cultuur/actie feestje klinkt goed :slight_smile: Ik ben zelf 24 jaar, weet niet of dat een probleem is.

Groeten Kim

Via Wereldwijzer app

Hey Lobke, ik ben ook van plan om deze zomer 4 of 5 weken naar Azië te gaan… Verder nog geen concrete plannen en nog op zoek naar n reismaatje. Vanwege mijn werk als leerkracht zit ik vast aan de schoolvakanties (krijg 14 juli vakantie)… Ben benieuwd, wat voor soort dingen wil je graag ondernemen op vakantie?

Via Wereldwijzer app

Hey! Ik heb al Vietnam gedaan, Mexico, Brazilië, Argentinië en Uruguay. Wanneer wil je graag vertrekken en terug naar huis gaan? 24 jaar is zeker gn probleem! Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hey! Ik vind het leuk om van alles te doen op reis! Steden bezoeken, wandelen in de natuur, lekker eten, af en toe een feestje, nieuwe mensen leren kennen, iets actief doen… Start de vakantie bij jullie pas op 14 juli? Bij ons op 1 juli. Das wel jammer. Dus half augustus ben je van plan terug te keren dan? Groetjes

Via Wereldwijzer app

Ja… Zit helaas vast aan de schoolvakanties. Maar gaaf dat je al zoveel gezien hebt!

Via Wereldwijzer app

Hoi Lobke! Ik ga 19 juli heen naar Hanoi en 18 augustus terug vanuit Bangkok. Dus Vietnam/Laos en Cambodja wil ik bezoeken. Thailand ben ik al geweest dus alleen nog een keer naar Bangkok :slight_smile: Ga jij ook naar Laos of Cambodja?

Groetjes Kim

Via Wereldwijzer app

Hallo allemaal,

Ik ga ook in de zomervakantie naar thailand/cambodja en laos, en ben opzoek naar een reisgenoot.
Ik ben 25 jaar en studeer momenteel nog.