Ik ben een 28 jarige meid uit het oosten van het land. Deze zomer heb ik zeven weken vakantie en daarvan wil ik zeker 4 weken (mag ook langer) lekker rondtrekken en misschien wat vrijwilligerswerk doen.
De landen Thailand, Vietnam, Laos, Indonesie trekken me het meest. Wie ziet dit wel zitten en vind het gezelliger met iemand samen te reizen?
Ik had gisteren ook een oproepje geplaatst wat aardig overeen komt met die van jou maar ik weet niet of je dat gelezen hebt dus vandaar dit berichtje;) Wij zijn nog op zoek naar een 4de persoon om zo een even aantal te hebben. Zoals het er nu uitziet willen wij 13 juli het vliegtuig pakken naar Bangkok en dan verder reizen naar Cambodja Laos en Vietnam. Als dit je wat lijkt kan ik je wel wat meer vertellen over de plannen tot nu toe.
Zit je soms in het onderwijs? (Vanwege de zeven weken…)
Jou oproep klinkt goed. Zou ook die kant op willen, kan ook langer weg. Heb wel al gezien dat tockets prijzig zijn… Dat is nog even een opstakel. Indonesië lijkt me wat, maar ben voor meer landen te porren! “Zoveel te zien” zong iemand ooit.
Wllicht kun je even mijn profiel bekijken, dan weet je wie zit te mailen!
Ik hoor wel of we wat overeenkomsten hebben!
Ik werk op dit moment in China en omdat ik waarschijnlijk geen toeristenvisum kan krijgen heb ik als alternatief een rondreis door Laos, Cambodja en Vietnam gepland. Ik start in Bangkok waar ik een week ben ivm een sollicitatiegesprek en mocht ik via de Chinese ambassade een visum krijgen dan ga ik terug naar China maar anders ben ik vanaf 25 juni in die 3 landen te vinden. Misschien leuk om iets af te spreken? Of zelfs een stukje samen te reizen?